knöl bakom örat som gör ont?
Jag har en knöl bakom örat,ungefär i samma höjd som örsnibben. Det är som att det är skelletet som har en knöl. Den gör skitont när jag tar på den. Har inte haft denna förrut.
Vad kan det vara?
Jag har en knöl bakom örat,ungefär i samma höjd som örsnibben. Det är som att det är skelletet som har en knöl. Den gör skitont när jag tar på den. Har inte haft denna förrut.
Vad kan det vara?
Låte som en finne, jag kan ha det ibland och då mer som en invändig inflammation, inget som går att klämma alltså, bara en hård knöl, inte ens röd. De brukar försvinna efter ett tag.
hade sådan när jag var förkyld sist, tror det är en svullen körtel, men kolla upp det om du är orolig!!!
Låter som en svullen lymfkörtel. Har du ont i halsen, något sår i munnen eller en infektion på gång, förkylning?
Men knölen är riktigt stor som en enkrona och så är den stenhård.
Känns inte som en finne, har haft såna förrut men dom brukar ju vara mini och inte så hårda.
Jag hade lite halsont i morse, kan ju vara en förkylning på gång.
Så det är inget farligt igentligen?
Det gör ont när jag rör på huvudet fram och tillbaka.
OM det är det det låter som, en svullen körtel, är det inget farligt Bara jobbigt... men ring och prata med sjukvården om du oroar dig tycker jag.
Jag har haft sånna knölar när jag vart förkyld så det är nog ingen fara..men ont gör dom..aj aj