Konstiga stötar i ögonen!?
Nu har jag gått och grubblat på en sak länge som jag aldrig fått svar på, tänkte att någon männinska kanske känner igen sig.
Helt plötsligt en morgon för 3 år sen började jag känna en konstig känsla i kroppen, när kvällen kom var jag helt utslagen. Ja, det var dagen jag brände ut mig. En av mina symptom (eller vad det nu var) var att jag kände "stötar" "susningar" i huvudet, närmare bestämt när jag tittade till höger och vänster, även upp och ner. Det var så oerhört påfrestande och obehagligt, men de gjorde ej ont.
De var där konstant, från när jag vaknade till läggdags. Hela kroppen var i obalans och tillslut blev jag utredd eftersom ingen läkare fattade vad som var felet. Fick en massa diagnoser, men inte en enda läkare har hört talas om problemet med ögonen, inte ens överläkaren på ögonkliniken. Optikern fatta noll.
Detta hade jag i 2,5 års tid, sedan klingade det av helt plötsligt. Idag är jag tack och lov fri från detta men vill absolut inte ha tillbaka det!!!
Är det någon som varit med om nå liknande?? Kanske haft det under en kortare tid eller nån som ätit nån medicin som gett sånna symptom? Vore trevligt att veta om jag är ensam i hela världen att ha kännt detta!