• Emma2005

vad heter martins becks granne????

Är det Stänkan han heter??????????????

• Svar på tråden vad heter martins becks granne????
  • Kiangirl

vet inte vad han heter, men inte stänkan... han frågar däremot beck jämt om han vill ha en stänkare (en grogg typ)

• Dino78

På IMDB så kallas han bara för Grannen. Han frågar ju om Beck vill komma in på en stänkare så man kallar ju honom för Stänkarn i folkmun Har dessvärre ingen Beck-film (förutom de med Ekman men då är ju inte Hirdwall med?) så jag kan inte kolla upp det.

DIF i själ och hjärta
  • nerina

Hm..vet inte om jag jag haört nåt namn på honom... *funderar* Men det är som sagt inte Stänkan iaf.

• AnnaKlara

Hans efternamn kanske skymtar på dörren vid något tillfälle? Annars vet jag inte om man nånsin hör hans namn, och han finns öht inte i böckerna.

• carina p

Har kolat upp det. Han är namnlös i filmerna och går bara under betäckningen "grannen med stänkaren". Han finns inte med i böckerna utan bara i filmerna. Googla på Ingvar Hirdwall. Så fick jag reda på detta

Mamma till Markus, Emilia och Linnea och ett änglabarn
  • StrawberryGirl
    han e ju bäst!
  • AnnaKlara

Ha ha, bara för den här tråden kommer jag vara TVUNGEN att se om alla filmerna och råstirra på grannens dörr.

• Emma2005

hahahha

ja visst blir man galen.....trodde verkligen han hete stänkan eller det är ju det alla kallar han för

Svar på tråden vad heter martins becks granne????