vad heter martins becks granne????
Är det Stänkan han heter??????????????
Är det Stänkan han heter??????????????
Jo, det låter grymt bekant!
vet inte vad han heter, men inte stänkan... han frågar däremot beck jämt om han vill ha en stänkare (en grogg typ)
På IMDB så kallas han bara för Grannen. Han frågar ju om Beck vill komma in på en stänkare så man kallar ju honom för Stänkarn i folkmun Har dessvärre ingen Beck-film (förutom de med Ekman men då är ju inte Hirdwall med?) så jag kan inte kolla upp det.
Hm..vet inte om jag jag haört nåt namn på honom... *funderar* Men det är som sagt inte Stänkan iaf.
Hans efternamn kanske skymtar på dörren vid något tillfälle? Annars vet jag inte om man nånsin hör hans namn, och han finns öht inte i böckerna.
Har kolat upp det. Han är namnlös i filmerna och går bara under betäckningen "grannen med stänkaren". Han finns inte med i böckerna utan bara i filmerna. Googla på Ingvar Hirdwall. Så fick jag reda på detta
Ha ha, bara för den här tråden kommer jag vara TVUNGEN att se om alla filmerna och råstirra på grannens dörr.
hahahha
ja visst blir man galen.....trodde verkligen han hete stänkan eller det är ju det alla kallar han för
snart kommer det nya beck filmer..yes