• Lova05

Doppresent till kille?

Vill ha lite tips på vad man kan önska sig i doppresent till en liten kille.. Inga sparbössor i tenn och sånt doptjafs utan saker han kan ha nytta och glädje av framöver..

• Svar på tråden Doppresent till kille?
  • systernegativ

Om jag hade önskat doppresent idag hade jag önskat en fotografering hos en riktig fotograf. Vi är för snåla för att kosta på oss det, och det hade varit så roligt att ha fina foton!

• music lover

bestick, halsband,handuk,filt,fotoalbum,tavla,bok,kläder,gosedjur

• Robin05

Vi önskade pengar på ett konto som vi förberedde själva, väldigt uppskattat av gästerna, och även av Robin när han blir äldre antar jag!

• Plumsan

Det var ingen av de bjudna som frågade oss så vi fick lite av varje, tom ett typiskt tjejhalband (till lillen alltså)!

Men håller med systernegativ, en fin fotografering som blir minne för livet. Vi har gjort det och är suuuperglaaada för det!

• Lova05

Tack för era svar! En fotografering, det var verkligen en bra ide!!
    Plumsan: Usch sånt är inget kul, inte för att presenterna är det viktiga, men det är ju kul att få saker man har användning för och vill ha och inte sånt som bara blir liggandes...

• Tessan o Melvin

Till de som frågat vad de ska köpa ha vi sagt att vi önskar oss:
    -Graverad id-bricka i guld
    -sagoböcker
    -servis i plast som tål att användas
    -presentkort på babyproffsen
    -minipumaskor på stadium

mm mm

• Nimbuz

När sonen döptes fick vi en fotografering som var/är jätte uppskattad med en förstoring hos en fotograf
    Sen fick han....

-Lära gå vagn
    -Böcker
    -Regskylt till vagnen
    -Halsband

M m

• lucasmama

När Lucas döptes fick han bl.a babygym, hokus pokus matstol, farfar öppnade ett bankkonto m. månadsspar, pengar, halsband m. fotbollsberlock, armband med ingraverat Lucas, sagoböcker,sångbok, stor nalle, Urklippsalbum "mitt liv" till datan m.m m.m

~Stolt mamma till världens bästa Lucas~
  • Tindra Vera

Gå in på www.babyshop.se där har de avgjutningar man kan göra ¨på händer fötter mm. Jättekul att få. Jag fick det!! Spelar ingen roll vilket kön man har!! Lycka till *kram*

• Lina S

Vi fick bland annat en tripp trapp stol som vi blev superglada för. Böcker är också jättebra, det är ju så dyrt. Ett jättefint adidas-dress fick vi med.

Svar på tråden Doppresent till kille?