• snuffsis

Vilken spjälsäng och skötbord har ni?

Vilken spjälsäng och vilket skötbord har ni valt till eran kommande bebbe?

Har själv ännu inget köpt men skulle vilja ha Babydan's spjälsäng Classic (är på annons nu hos babyproffsen) och ett skötbord på hjul som ser ut som en byra med inbyggt badkar....

• Svar på tråden Vilken spjälsäng och skötbord har ni?
  • BBQ

Jag har köpt GULLIVEr säng från ikea... skötbord ska jag köpa begagnat.. sån byra typ också lyfter man på locket så är där en badbalja..
    Men madrass till sängen vet jag inte för jag har hört att skummgummi ska vara farligt...=(

• TantG

Har sniglar säng och skötbord från Ikea... målat i vilddjurs mönster!

• Japp

Skummgummi är inte farligt!! Jag har köpt billigt den här gången, IKEAS Sniglar, både skötbord och spjälsäng. Bra grejor. Onödigt att köpa dyrt.

• ani83

Vi har köpt spjälsäng och skötbord från ikea (Diktad).

• 79an

Vi har BabyDans både skötbord o säng Amanda i babyrummet. Sen har jag ett annat skötbord till badrummet som har balja. Tyckte det passar oss bra eftersom vi inte har nåt badkar.
    Du kan se alla grejer vi köpt i galleriet.

• FeeBee

Vi har köpt spjälsängen Nina från Kaxholmen (finns på Barnens Hus), eftersom den och Gullivers från IKEA är de enda två som är HELT godkända.
    Sen har vi inte köpt något skötbord utan endast en skötbädd att ha på tvättmaskinen.

• Japp

Sniglars är också godkänd! Enligt Råd&Rön

• Ulli

Vi har skötbordet Vegga från Brio. Det är toppen.

• isola

Vi har köpt Sniglars skötbord från ikea och spjälsäng har vi tagit från svärmor och svärfar och målat om.

Svar på tråden Vilken spjälsäng och skötbord har ni?