Hårspänne för bebis?
Är det någon som vet var man kan få tag på en liten rosett med kardborre iställer för snodd? Som passar bra till dom små bebisarna? Tänkte ha det på min lilla tjej på dopet...
Är det någon som vet var man kan få tag på en liten rosett med kardborre iställer för snodd? Som passar bra till dom små bebisarna? Tänkte ha det på min lilla tjej på dopet...
På guppi har jag sett det.
Bor du i sthlm? vilken guppi då? Å hoppas jag hittar en..
Nej jag bor i gbg. Men du kan väl kolla på alla
Annras kan jag tänka mig att HM oxå kan ha det.
Lycka till
Jag har kollat på alla vanliga affärer,typ Hm Lindex Kappahl mm... men inte lyckats hitta..
Nån mer?
Göra en själv kanske?
Det lär ju vara superenkelt och dessutom billigt.
Det har du rätt i,har inte ens tänkt tanken..
Jag köpte på Debenhams.
Det var bara en tanke som slog mig, brukar ränna på tygaffärer osv lite då och då...där har man ju sett vad mycket man kan köpa som man kan greja med.
Jag hittade i på Glitter i gallerian....fanns visserligen bara i en färg (lila) men dom var söta....kostade 20:- för 2st
Glitter brukar ha lite olika sorter. Har även köpt på Åhlens, både sådanan med kardborre och vanliga smååå hårspännen. Babyland har också små hårspännen.
tack för alla tips!!!!!
Det är så sött med hårspännen på små bebisar men glöm inte kvävningsrisken!!!!
En liten flicka jag känner satte sitt hårspänne i halsen- hon brukade inte pilla på det annars. Men en dag blev hon nyfiken o fick tag i det. Det kunde slutat riktigt illa om inte pappan sett det!!
Jag ska bara ha det på dopet tänkte jag..![]()
Åhlens har det.