• Nallemajatjejen

Hushållets totala inkomst före skatt (exkl bidrag)

Hur stor inkomst före skatt har ni tillsammans i familjen.
    Räkna på ordinare inkomst (alltså inte på föräldrapenning om ni tar ut det).
    Så helt enkelt årslön + ev årslön två. Räkna inte med några bidrag. Ni som tex lever helt på socialbidrag svarar alltså 0 kr

Att bli mamma är livets största gåva!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hushållets totala inkomst före skatt (exkl bidrag)
  • Hadjelina

Vad ska jag svara då då? Har studerat ett år, och ska studera 3 år till. Jobbar bara lite nu under sommaren. Ska jag räkna med det, eller med den lön jag hade innan jag tog tjänstledigt?

• zenta74
    är det per år eller?
    ♡Stolt mamma till världens sötaste Cornelia♡
  • zenta74
    sorry.. läste inte riktigt rätt   röstar på mellan 500-550 000
    ♡Stolt mamma till världens sötaste Cornelia♡
  • Lalalong

Eftersom jag inte har någon inkomst ännu förutom FP (lägsta) och det inte skulle räknas med utan man skulle ta sin ordinarie inkomst så blir det ju bara Mattias som räknas och då är den mellan 200-250 000 om året.
    En månadslön för en lärare, som jag tog examen som i januari, är runt 21 000/mån här där jag bor, så när jag börjar jobba blir det totalt 500-550 000.

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • Duckan74

Min man jobber på provision så det växlar från år till år, men om jag ska försöka få till ett snitt så blev det 700-800000 för oss båda per år.

• Madeleines84

läste fel. trodde det var per månad. vet inte vad vi skulle ha i årsinkomst. ganska bra i alla fall

• sandra1984

Röstade fel tror jag..

Vår inkomst ligger nog på ett ungefär på 550-700 000 kr/år.

Något sådant.

• thefrog

oj, fyllde i fel...trodde det var per månad...läste inte riktigt klart...fyllde i mindre än 50 000 ska det ju inte vara...vi har nog mellan 250-300 000 /år

• Who am I

Nu när jag pluggar och bara jobbar extra ligger vi på 600-700 000:-/år.

And when you get the choice to sit it out or dance, I hope you dance!
Svar på tråden Hushållets totala inkomst före skatt (exkl bidrag)