• tvillingarna svensson

Emmaljunga Twin Scooter..?

Hej! Är det någon som har en Emmaljunga Twin Scooter? Är den bra? Har planer på att köpa en sån... Nu har vi Emmaljunga Classic, men den käns så klumpig... Är lufthjul på den & på Scootern var den andra "hårdare plasthjul". Verkar vara så lättkörd...

Kram från oss!

• Svar på tråden Emmaljunga Twin Scooter..?
  • Viran

Vi har en scooter, jag älskar den, hur smidig som helst. Hade en tvillingjogger innan och denna är så mycket bättre, tjejerna sitter mycket bättre i den oxå, de kommer att kunna ha den tills de slutar med vagn. Smidigt oxå att man slipper pumpa hjulen.. Ne jag har bara gott att säga om den...
    Har beställt en extra tjock vindskydd till den att ha när de är kalla som jag skall hämta snart!

• Sar

Jag tycker den är enormt lättsam att han med sig, den är lätt och går sanbbt att fälla ihot, ryms till och med i min pyttiga bagagelucka. Det jag inte gillar är att ryggstödet inte är delbart och att det inte går att fälla ner ryggstödet till ett ännu djupare liggläge. Jag tyckte att det var en djungel att hitta en lätt, hopfällbar tvillingvagn med ställbart "helt" styre (inte ett sådant där fjantigt med "krokar" längst ut), suflett och fotstöd vilket var mina krav. Detta var det bästa jag hittade och jag är nöjd. Kommer dock att ha en en gammal Brio (av typen pansarvagn) för barnen att sova i på dagis till hösten när jag säljer min ORA (underbar vagn!) då scootern inte har nog bra liggläge för längre sömnperioder enligt mig.

• tvillingarna svensson

Tack för era svar... Vi har bestämt oss för en scooter : )
    Men jag håller med...lite snålt tilltaget med "liggläget"...
    Vi tänkte ta färgen sport pacific... (svart & ljusblå...)
    Kramar från oss!

• Gith

Vi har en scooter till vår minsta tjej. Hon är 15 månader nu och har sovit i den sedan hon var fem nånader. Det har funkat jättebra. Kanske blir det någon skillnad när det är två som ska sova men det tror jag inte.

Svar på tråden Emmaljunga Twin Scooter..?