• Svar på tråden Någon här som spelar RuneScape?
  • Setta

    Min sambo.. spelar hela tiden.... irriterande !!!!!!


    // Behandla andra så som du själva vill bli behandlad !!
  • MaNiMi

    äldste sonen är helt såld på det sen ett år tbx!
    visste först inte vad han prata om..så blev genast misstänksam och kolla upp vad han spela men blev glatt överraskad!
    Har t om kunnat sitta med och titta när han spelar det.
    Annars är jag inte så pigg på datorspel där det bara ska skjutas och mördas och man blir åksjuk av att titta på!
    Men det här var ju mer som ett rollspel eller vad man ska kalla det men kluriga uppdrag och sånt!

  • Koncentration
    MaNiMi skrev 2006-06-21 19:13:12 följande:

    äldste sonen är helt såld på det sen ett år tbx!
    visste först inte vad han prata om..så blev genast misstänksam och kolla upp vad han spela men blev glatt överraskad!
    Har t om kunnat sitta med och titta när han spelar det.
    Annars är jag inte så pigg på datorspel där det bara ska skjutas och mördas och man blir åksjuk av att titta på!
    Men det här var ju mer som ett rollspel eller vad man ska kalla det men kluriga uppdrag och sånt!


    Åh, sådan trevlig och fin mamma du verkar ha varit emot de. Jag vet att detta inlägg är många, många år sedan men ville bara skriva detta inlägg om att du verkar vara väldigt trevlig som hållit utkikt på dina ungar vad de gör på Internet.

    Väldigt bra där!!
  • Wolturnus

    Var fast i det "träsket" mellan 2004-2010 cirka. Men nu var jag ju tvungen att gå dit och kolla om mitt konto fanns kvar...

    Så nu fastnade jag där en smula igen. *skratt*

  • Södermannen

    Gammalt skitspel med rutten grafik. Spelade det ett tag för en attans massa år sen och många är dom som liknar denna ökända MMORPG spelet, måste vara gratis även. Finns bättre men WOW är väl bara beroende framkallande och dyrt. Har med flit undvikit det. Med tanke på hur online spel går till, och jag har spelat många, så drar jag mig för att spela med folk här. Kommer in så mycket folk i olika åldrar och med olika kynnen. Tenderar till att dra ner kvalituttan på spel upplevelsen men det kanske bara är jag som är gammal och sur?

Svar på tråden Någon här som spelar RuneScape?