• lilly k

Baby Outlet bra utbud?

Är det någon som köpt sin BRIO på Baby outlet i Norrköping? I så fall, hur var utbudet? Mycket hjul och färger att välja bland? Vad kan man mer handla där?

• Svar på tråden Baby Outlet bra utbud?
  • Gustafsmamma2005

Jag har inte köpt barnvagn men har varit där och handlat.

De har väl mest barnvagnar men sen lite smått och gott.
    Inte att man kan jämföra med en riktig barnaffär men något brukar man hitta.

Lite leksaker, resesäng, kläder och så edssa barnvagnar. Bor du i närheten så är det ju värt ett besök.

• Kat75

Vi var där för ca 3v sen,fanns inte många färger att välja mellan så d e bara å ta d som finns av just Brio.Hjul tror jag inte ens att man kunde välja.Finns andra märken oxå men utbudet e ju inte så stort.
    För oss vart d en EL Cerox i softred.
    Annars så finns d kläder,barnbilstolar,sängar,babysitter,babygym å en hel del annat.
    Hoppas att du hittar nåt bra.

• svea84

va och köpte bilbarnstol där i torsdags( blev en acta graco med bas) dom hade sänkt priset till 1145:-

• lilla tummelisa

Det finns ju en del vagnar och bilstolar. Men annars är utbudet tunt tycker jag. Jag köpte skötbädd, aminsskudde och spjälskydd. Allt var billigare än på andra ställen, men man blev ju inte choackad av de låga priserna på övriga varor.

Vad gäller utbudet beror det nog helt på när man råkar komma, om det varit leverans precis innan.

• Dundra

jAG KÖPTE EN BRIO NOVA DÄR FÖR CA EN MÅNAD SEN. dEN KOSTADE 4500 O DÅ FICK MAN VÄLJA MELLAN MJUK OCH HÅRD LIFT. jUST DÅ FANNS DEN I TRE OLIKA FÄRGER. MEN HON SOM JOBBADE DÄR SA ATT DE VARIERAR FRÅN VECKA TILL VECKA VAD DOM HAR FÖR FÄRGER. DEN BRION SOM ÄR MED OLIKA SITT O LIGG DEL VA BILLIGARE KOSTADE DÅ 3500. MAN KAN JU RINGA INNAN MAN ÅKER DIT O FRÅGA VA DOM HAR FÖR FÄRGER JUST NU.SÅ SLIPPER MAN ÅKA O SEN ÄNDÅ INTE GILLA NÅGON.

Svar på tråden Baby Outlet bra utbud?