• Anonym

hur har era killar hanterat oralsex under graviditet???

min pojkvän gav mig oralsex rätt ofta innan jag blev gravid och fortsatte även med det när jag var gravid med första barnet.
    nu när jag väntar andra barnet har han inte gett mig oralsex en enda gång (beräknad i slutet på juli),alltså nästan 9 månader utan oralsex =(
    jag älskar att få/ge oralsex men jag blir så frustrerad och tror hela tiden att det är något fel på mig.
    hur har era killar varit när ni var gravida?
    om dem helt plötsligt slutat att ge er oralsex, har ni då frågat varför?
    och vad svarade dem på det?

tacksam för svar

• Svar på tråden hur har era killar hanterat oralsex under graviditet???
  • Anonym

Min kille slutade oxå lite med det, fast han tyckte det var lite obehagligt att ha sex överhuvudtaget när jag var gravid. Ja har inget bra svar men det kan ju vara så att han är mer medveten om vad som är i din mage nu när det är andra barnet.

• ahlcec

Min sambo fick inte INTE gå ner på mig när jag var gravid - jag fattar inte varför men jag luktade roadkill i musen.

Fast eh, jag menar ju inte att alla gör det, jag hoppas inte det.
    Fråga honom! Han kanske har glömt bort det? Ibland gör jag det, och så kommer jag på att Ja just det, man kan ju gå ner på honom också.

• Anonym

får inget alls av den varan min man vill gärna få men vägrar ge gravid eller inte....

• Anonym

efter att vi fick besked om graviditet så blir det inget oral sex för mig... men däremot så får ju han som vanligt

• Anonym

Man kan smaka lite annerlunda där när man är gravid sa mina barns pappa iallafall. han gorde det endå men han sa att det inte var lika dant som när jag inte var gravid. Min nuvarande har gett mig framt tills jag var höggravid Jag respekterar att han inte vill Tänker inte så mycket på det.
    Varför inte bara fråga honom varför han inte vill ?

• Anonym

Precis som innan, min sambo älskar att ge det, och jag tar gärna emot..

• Anonym (..)

min sambo slutade, men det förstår jag... det är sejinte likt där nere nu... för nu har jag ju mera flytningar, och det fullkomligt rinner när jag blir upphetsad. så för mej skulle det kännas konstigt om han va där nere.
    men jag tycker om att ge min älskling härligheten i mellanåt!!

• Anonym

Min man gjorde det HELA min förra ggraviditet men har vägrat efter förlossing....
    Han säger att det e för många minnen....
    Vill inte alls... Lite synd då jag saknar det jättemycket!!!

• Anonym

Här blev det inget oralsex under grav. Min kille var rädd för mina nya flytningar. Killar är underliga.

• Anonym

Sambon gav mig massor bra oralsex under hela graviditeten. Han tyckte det var lite tråkigt bara att han inte så mig på slutet utan tittade han upp så såg han bara en jättemage. Men jag ville in tealltid att han skulle ge mig det för jag fick rätt stor mage och hade svårt att trimmma mig där nere och kände mig lite ofräsch..

• Neko

Han skulle gärna göra det men jag vill inte eftersom det känns ofräscht...

• Anonym

Min kille har aldrig gett mig oralsex så var glada att ni får det, han vill inte säger han fast han är besviken att inte jag ger han heller längre men får jag inget tillbaka så..

Svar på tråden hur har era killar hanterat oralsex under graviditet???