• Arwen2

kiss stänk på toalocket :-(

varför kan inte sambon sitta ner och kissa? i helgen skurade jag rent toasitsen och runt toastolen och uurrrkkkkk vad äckligt. Gula avlagringar och svarta krulliga hår! och det kommer inte från mig eftersom jag sitter ner och det vore stört omöjligt för mig att kissa på dessa ställen. När jag påpekar detta säger han att jamen jag håller mig åtminstone till toaletten och stänker inte någon annanstans. Så nu får han skura toan i fortsättningen.

• Svar på tråden kiss stänk på toalocket :-(
  • JewelGirl

Min kille var redan tränad att sitta ner på toaletten när jag "fick" honom...

• sisley

Samma sak här men det är han som får städa toan. Han sitter visserligen för det mesta men det räcker med att han står ngn gång så stänker det kiss. *kräks*

• LindaHelen

min var oxå "sitttränad" när jag fick honnom

• Maggis

Här har vi varsin toalett. Lite lyxigt... Ser aldrig stänk någonstans, dessutom är det oftast han som skurar toaletterna .

• Matilda

Va kan era män inte styra?? Här e en "ren" man som jag aldrig har sett att kissa på locket!! TUR NOG!

• Vimzan

hmm...hur "lär" man dem det...???
    Gubben kan det iof men kidsen då?

Har två pojkar och när de springer på natten så är det precis överallt...
    Vi hade en "fluga" i muggen ett tag som de fick sikta på och det hjälpte en stund men nu är det igång igen...

Verkar som de har perioder när det är svårare att sikta och perioder när det är lättare=)

• Tin o Trolls mamma

Maken sitter alltid ner och likadant med hans son. Min son vill göra som sin pappa och stå, men då sa jag att han får skura toan. Sen dess sitter han också!

Ekorren.

• Zenobia

Jag hade tur och fick en sittande kille när han pissar =)
    Slipper sånt där äckel, de är vidrigt.
    Bodde förut med en kille som pissade stående, så då gjorde även hans 4 åring de, trevligt
    Han skulle göra som sin pappa och de är lite gallet.
    Ska lära mina barn att sitta ner på toa, mycket frächare.

• Zenobia

på tal om piss på toaringen...
    åker mycke buss numera billigt och bra när ja ska från sundsvall ner till sthlm. busschafförerna har börjat med att säga i högtalarna när dom berättar att toan ligger i bussen att här sitter alla på toan inegn står för allas trevnad. tycker ja är ett bra insenativ, för hur kan man stå i en buss och pissa =)

• Arwen2

min karl vägrar sitta ner på toan och kissa, jag föreslog det lite fint vid ett tillfälle när jag hörde hur det skvalade och såg allt som hamnade utanför toan och inte i. Då fick han fnatt och talade mycket tydligt om att det tänker han minsann INTE göra, en karl står och kissar punkt slut!!! så nu är toarengöringen hans söndagsnöje i fortsättningen.

• Jossebell

får mig att tänka på en tavla som jag hade på min toalett när jag var liten.

"om du missar när du kissar,
    torka genast bort så andra kan sitta torrt"

• Emma C

Gör som de gjorde på en krog. De har en liten bild på en fluga nere i toastolen. De sa att ingen kille kan motstå att vilja pricka den.

• TANKGIRL

Hahahaha.... gör som jag, vi har fördelat städingien hemma å Mattias har badrummet. Då fattar han hur äckligt det är. Han sitter ner nu å ligger ner på knä med en diskborste å skurar golvet. Han har blivit helt psykad sedan dess. Man får inte ens släppa en fis där Skämt åsido...det funkar!!

• Mamba

min make hade en mor som hatade att få kisstänk på sitsen så han är inlärd att sitta sedan barnsben så jag har inte det problemet!

Svar på tråden kiss stänk på toalocket :-(