• Tigerunge

Klockan, på höger eller vänster arm

Nu är man ju inte plusmedlem, men hade jag varit det så hade ni fått ännu en omröstning

Som rubriken lyder frågan: Ska man ha den på höger eller vänster arm och motivera varför.

• Svar på tråden Klockan, på höger eller vänster arm
  • tuvan4

jag har lärt mig att man ska ha den på vänster, men jag tyckte inte att det så fint eftersom det var där jag hade ringar o då ville hellre ha ett snyggt armband på vänster. Så jag har alltid klockan på höger arm.

• thatgirl

jag har den på höger arm.. det känns mest bekvämt för mig..
    Att det blev så var när jag fick förlovningsringen.. det "glänste" för mycket på den armen så jag bytte plats på klockan och armbandet jag hade på andra armen..

• lyckliga tösen

tidigare hade jag den på höger, men allaq sa till mej att jag hade den på fel arm så jag bytte.
    Men nu har jag ingen klocka för tillfället då den har slut på sitt batteri.

• Blå Flygare

Jag har den på höger, vilket många retar sig på

• mini79

Höger. Känns bäst så. Är jättekonstigt att ha den på vänster även fast att det anses som "rätt".

• ia1

Har också min på höger arm och precis som andra skriver här, många irriterar sig på det. Nu är det inte därför jag har den där, ärligt talat så vet jag inte varför. Min mamma har den på höger och jag tror det blivit så när hon hjälpte mig ta på den när jag var liten...

Det finns bra förslag, det finns dåliga förslag och så finns det ias förslag...
  • Tigerunge

Undrar just varför många irriterar sig om man har den på höger?!

• eljo

vänster, har alltid haft den där å aldrig tänkt på det. en vana helt enkelt

• annikaloppan

Vänster.

har förlovningsringen och klockan på vänster och ingenting på höger Glad

051015 - Mitt Hjärta !
  • MissyGBG

Vänster, har alltid haft den på den armen.

• Svartfot

Höger, för det känns bäst.

Svar på tråden Klockan, på höger eller vänster arm