Hur gammal är du och varför är du ofrivilligt barnlös?
Jag är 24 år och kämpar på att bli gravid. Fick en infektion i samband med en abort.
Jag är 24 år och kämpar på att bli gravid. Fick en infektion i samband med en abort.
Jag är 35 och hade en tumör när jag var tre, efterbehandlingen med strålning fick mina äggstockar att sluta fungera.
Står nu i kö på Huddinge fertilitetsklinik.
Jag är 27 och har PCO. Ska börja om på KK i Visby till hösten troligen.
jag är 24 och sambon har nästan inga spermier
jag är 32 och vi vet inte varför än - utredning pågår har dock fått svar på att sambons spermier e i prima skick! *ler*
Jag är 24 och vet inte varför vi inte får barn. Har försökt i flera år och utredningen visar inga fel på nån av oss..
Jag är 22 och än så länge så vet jag inte varför. (håller på med utredning)
Jag är 32 och det är ingen som vet varför det inte blivit något. Fick Pergo nu.
Jag är 35 och hoppas fortfarande att det inte är något fel på oss =) men har börjat undra på allvar varför det aldrig tycks bli någon bebis. Så vi ska väl ta tag i utredning till hösten, suck! Men hoppas verkligen att jag blir gravid i sommar, kanske blev jag det redan igår
Vi är båda 29 år och vi är oförklarligt barnlösa! Kram till alla er som genomlider detta!
jag är 25 och har PCO (sällan ägglossning), endast en fungerande äggledare.. Skulle precis börja med pergo men doktorn tog semester.. *grr*