• CER

Hur gammal är du och varför är du ofrivilligt barnlös?

Jag är 24 år och kämpar på att bli gravid. Fick en infektion i samband med en abort.

• Svar på tråden Hur gammal är du och varför är du ofrivilligt barnlös?
  • Ammi1970

Jag är 35 och hade en tumör när jag var tre, efterbehandlingen med strålning fick mina äggstockar att sluta fungera.
    Står nu i kö på Huddinge fertilitetsklinik.

• Thisla

jag är 24 och sambon har nästan inga spermier

• Annabel

jag är 32 och vi vet inte varför än - utredning pågår har dock fått svar på att sambons spermier e i prima skick! *ler*

• Skrollisen

Jag är 24 och vet inte varför vi inte får barn. Har försökt i flera år och utredningen visar inga fel på nån av oss..

• ninja girl

Jag är 22 och än så länge så vet jag inte varför. (håller på med utredning)

• AnnieS

Jag är 32 och det är ingen som vet varför det inte blivit något. Fick Pergo nu.

• Bliglin

Jag är 35 och hoppas fortfarande att det inte är något fel på oss =) men har börjat undra på allvar varför det aldrig tycks bli någon bebis. Så vi ska väl ta tag i utredning till hösten, suck! Men hoppas verkligen att jag blir gravid i sommar, kanske blev jag det redan igår

• Kwela

Vi är båda 29 år och vi är oförklarligt barnlösa! Kram till alla er som genomlider detta!

• crazyangel

jag är 25 och har PCO (sällan ägglossning), endast en fungerande äggledare.. Skulle precis börja med pergo men doktorn tog semester.. *grr*

Svar på tråden Hur gammal är du och varför är du ofrivilligt barnlös?