• mammika

Billig tågbiljett

Har någon tips på sidor på internet som man kan boka tågbiljetter. Stockholm-Östersund .

• Svar på tråden Billig tågbiljett
  • mammika

Självklart   ( tänkte inte på det )

Men om man ska åka nattåg , vad betyder - just nu bädd ?

• Pockadockan
    Lime72 skrev 2006-06-21 10:57:33 följande:
    Självklart   ( tänkte inte på det )Men om man ska åka nattåg , vad betyder - just nu bädd ?
    Just nu biljetter brukar gå att få ganska billiga om man bokar långt i förväg och bädd, det måste väl betyda att du har en sovplats
  • mammika

Är sällan ute i god tid och är det inte nu heller ......

• Pockadockan
    Lime72 skrev 2006-06-21 11:04:55 följande:
    Är sällan ute i god tid och är det inte nu heller ......
    sista minuten då? Fast det kan du bara kolla 24 timmar innan... Fundersam Annars kan det ju bli dyrt
  • mammika

Vågar inte chansa , ska börja jobba igen dagen därpå ..... tror inte chefen skulle uppskatta att jag vill ha ledigt en extra dag när jag haft  4 veckors semester

Tyckte inte 741 kr var så billigt ( nattåg-just nu bädd-29/6 )

• Pockadockan
    Lime72 skrev 2006-06-21 11:10:23 följande:
    Vågar inte chansa , ska börja jobba igen dagen därpå ..... tror inte chefen skulle uppskatta att jag vill ha ledigt en extra dag när jag haft  4 veckors semester Tyckte inte 741 kr var så billigt ( nattåg-just nu bädd-29/6 )
    Nej, just nu biljetterna är billigare om man beställer långt i förväg. Då kan man komma undan jättebilligt. Har du kollat just nu 1 klass. Min mamma jobbar med resor och hon sa att ibland kan just nu 1 klass vara billigare än 2 klass.
  • Lioness

Hej hej!

Sista minuten kan man bara köpa om man är pensionär eller ungdom (under 26 år) så det funkar tyvärr inte för oss vanliga dödliga...! *sorry*

Lioness

• mammika

Ja det var skillnad det , 380 kr  - Jag bokar och tackar för hjälpen !

Svar på tråden Billig tågbiljett