flytväst till 2-månaders bebis?
Var kan man få tag på flytväst till en tvåmånaders bebis? Har någon testat att åka motorbåt med en så liten skrutt? Är lite tveksam på hur han fixar det om det blir bumpigt, som det ju kan bli om det går lite vågor.
Var kan man få tag på flytväst till en tvåmånaders bebis? Har någon testat att åka motorbåt med en så liten skrutt? Är lite tveksam på hur han fixar det om det blir bumpigt, som det ju kan bli om det går lite vågor.
Hej!
Jag har köpt en på ICa-Maxi för 249 kr. Den är för barn upp till 15 kilo. Fun ar lite som en body, men en "grej" mellan benen som man kan justera efter barnets längd! Funkar kanonbra.
Det finns jätte bra från Helly Hansen och Baltic. De ska va de bästa i sin sort..
Vi ska nog köpa en Helly Hansen till vår tvåmånaders. Den fick jätte bra omdöme i Vi föräldrar (eller var det föräldrar och barn?). Den vände sig tydligen väldigt snabbt och det är ju ett stort PLUS!
Hej
Jag har en Baltic-flytväst till vår 5-månaders pojke. Det fungerar mycket bra. Han sitter i mitt knä när vi åker ut i vår motorbåt. (Vi har en Sea Ray 25 fot lång). Behöver jag gå ner i båten under färd så går det så bra med pappa framför ratten. Men oftast somnar han när vi satt på flytvästen och motorerna startar.
Är han nere i båten och sover när vi måste åka så har jag inte någon flytväst på. Hans pappa kör inte så fort vid dessa tillfällen utan vi håller oss till ca 6 knop.
Lycka till och ha en skön båtsommar
Ok, tack för tipsen!Ngn som har en flytväst som era bebisar vuxit ur förresten?