• mitha

Erotikmässa

Hej på er

jag ska tro det eller ej gå på erotikmässa på torsdag(tjejkväll) hahah första gången, ska dit med två kompisar,,,,men nu rä jag lite nyfiken om det finns någon här inne som vart på det tidigare,,,,är det porrigt? sånt gillar jag ju inte direkt då,,,,,va finns det där? mm ja snälla du som vart där svara jag lägger det här i känsliga rummet ifall någon väljer att vara anonym

kram kram mitha

• Svar på tråden Erotikmässa
  • alan

Hej,
    Ja, jag har varit där. Det är inte jätteporrigt. Dom säljer sexlekskaer m m, har lite strippshower, det brukar vara mycket folk och bra stämmning!
    Ha det så kul!

• Anette31

Jag har också varit där Hur kul som helst och OTROLIGT snygga underkläder!! Jag höll på att förköpa mej när jag var där senast

• mitha

haha det gäller att ha plånboken med sig då

• lurksmulan

Jag har varit på två erotikmässor och tyckt att det var trevligt.
    I början var man lite fnissig och vågade inte titta på saker, men efter en stund gick jag och sambon runt och skrattade åt underliga grejer och fick massa tips och inspiration!
    Vi agerade dessutom som nån slags jury när strippshowen var igång. Vi bedömde saker som klädsel, inlevelse, silikonbröst etc.
    Jag tror att du kommer få roligt!

• truckergirl

Är det den mässan i sthlm????
    Om det är så så är jag glad att jag läste här för den vill jag inte missa för allt i världen... Så mycket skojiga saker att handla.

• Jenniefager

Den är väl i Karlstad nu??
    Skulle vilja åka men har inte möjlighet då jag måste jobba upp min föräldrapennig!
    Ni som går får ha det så trevligt!!

• lycka79

Jag har oxå varit på den, men till skillnad från de andras åsikter här så tycker jag att det var trist. Ska jag handla leksaker så går jag hellre till US Video... Vet inte varför jag inte gillar det, men det känns bara... Lamt.

• CoolJen

Jag tycker faktiskt att erotikmässan är tråkig. Var på den som var i sthlm för nåt år sen.
    Men det kanske är för att jag inte tycker att det är nytt och spännande...vad vet jag...

• mitha

ja vi får se hur jag upplever den första gången så det kan nog bli kul hihi

• truckergirl

Tusan oxså Karlstad är för långt bort för min del *snyft*

Svar på tråden Erotikmässa