• mitha

erotikmässa

Hej på er

jag ska tro det eller ej gå på erotikmässa på torsdag(tjejkväll) hahah första gången, ska dit med två kompisar,,,,men nu rä jag lite nyfiken om det finns någon här inne som vart på det tidigare,,,,är det porrigt? sånt gillar jag ju inte direkt då,,,,,va finns det där? mm ja snälla du som vart där svara så jag vet vad jag ger mig in på hahaha
    kram kram mitha

• Svar på tråden erotikmässa
  • FancyFace

Jag har varit där vid ett tillfälle för länge sen.
    Det finns kvinlig och manlig stipa bl.a Sen kam man köpa allt möjligt.
    Dildos, kläder, massageolja m.m Men dte var ine billigt att komma in.

Vart är mässan ?
    Man kanske ska göra ett besök ?

• Stora Blå

Det kan vara allt mellan sexhjälpmedel (för att uttrycka mig snällt), till porrskådisar som gör reklam för sina filmer. Har dock aldrig varit på en men sett reportage och tv inslag om dessa mässor.

Ha det så roligt...

• mitha

den är i Karlstad till helgen,,,ja haha va ska man säga det är tjejkväll så vi är tre kompisar som ska åka iväg,,,,gubben min bara flinade hahaha..ja ja man måste ju få ha lite kul hihi,,,,kanske ska ta med den stora plånboken då

kram

• Mamali

Ja det är porrbranschen som sponsrar så döm själva.

• mitha

ja det må vara porrbranschen som sponsrar,,,men jag har nu vart in och tittat på hemsidan och det ser ut att vara trevligt,,,sex är ju en del av allas liv,,,,de flesta iaf,,,,och att titta på en utställning ser jag inget fel i,,men visst hade det vart att de legat och haft sex i en monter så kanske jag inte tyckt det vart så trevligt,,,,

hihi kram

• DrakUlla

Det var ju helsides annons i aftonbladet om mässan!!! Jag och min sambo ska oxå ta en sväng in till stan och kolla men på dagen. Vi struntar nog i nattklubbs delen... Risk för kåtslag för folk kanske så det blir rena orgierna på dansgolvet... Men vad sa jag??? Vi MÅSTE ju stanna kvar!!!!!

• mitha

hahaha ja detta är på torsdag mellan 18-22 för enbart tjejer sen börjar nog nattklubben men då åker vi hem till gubbarna

hehe kan nog bli kul detta

kram mitha

• Göteborg

Hej!

Jag är övertygad om att ni kommer få kul =) Jag släpade med min sambo på erotikmässan när den var här i Göteborg för ett tag sen. fast jag måste nog erkänna att jag hade mer kul än vad han hade *s*

Det var en salig blandning av allt möjligt (i alla fall på Fair Erotica, som den vi var på hette), med bl.a. en strippscen, en bar, massa olika bås med diverse artiklar såsom kläder (även "vanliga"), leksaker, film, tidningar, tändare, snusdosor - allt möjligt. Man kunde även bl.a. pierca sig om man nu ville :D

Ha det så kul!

• JosefinU

Jag har varit på sådana ett par gånger faktiskt. Första gångerna var bäst, det är ju samma saker jämt.

Första gången undrade jag vad 17 jag gjorde där, men det slutade med att jag stod och klämde på olika dildos och diskuterade fördelar och nackdelar med olika varianter med personerna bakom disken Fick med mig en hem också till slut! Lyckades också få med mig ett jättehäftigt läderhalsband som de skänkte bort till publiken, men jag skrek högst och var mest entusiastisk, så jag fick det enda *stolt* hi hi.

Det var striptease där varje timme med både män och kvinnor, men kvinnorna var bäst ? vackrast. Killarna var bara blähhh.

• DaCiss

Har varit på några stycken i Finland. Men det är ju samma grej som här ändå, erotikmässa som erotikmässa. Det är som andra sagt lite stripptease och olika porrskådisar där som försöker sälja sina filmer, massa olika sextoys man kan köpa och sånt där. Jag skulle säga att det är porrigt, det är ju porr Men helt klart roligt och tycker man bra kan gå coh kika

Svar på tråden erotikmässa