• My Baby

Barnprogram

Ni som har barn runt 1.5-2 år,, tycker de om att titta på barnprogram???

Själv tycker våran dotter på 1.5 år att det är skojj att kolla på tecknat!!

~♥♥~♥Stolt ♥Mamma♥ Till ♥Världens♥Finaste♥ Felicia♥~♥♥~
  • Svar på tråden Barnprogram
  • mamyleine

William 1½ älskar att titta på barnprogram . Bompa är en favorit ^^,

• JoWiAn

Min william 15 mån tittar inte på tv.. Hoppas de dröjer innan han är intressead. Han har inget framför tv att göra när han är så liten. Kommer inte uppmuntra han förän tidigast 2 år ålder.

• Lollen

Min dotter är 2 ½, hon tittar mest på Noddy och Nalle Phu

• MiaL

min 2 åriga son fullkomligt älskar pippi långstrump, inte det tecknade då utan "vanliga" pippi. fast han får bara kolla på det nån kväll i veckan, om det är dåligt väder o helgen o så..
    den stora hon älskar oxå pippi så det blir inga konflikter om vad som ska ses som fredagsfilm innan läggdags.

• cader

Vet inte han har inte fått titta ännu på barnprogram men han gillar att titta på sport med pappa.

• morotsland

Ingen aning, han är 20 månader och får inte kolla på tv än.

• Dida

Min 2 1/5 åriga Wille kollar ibland på Bollibompa, men har är inte så jätteförtjust i tecknat. (förutom Nalle Phu). Han gillar mest Astrid Lindgrens filmer, framförallt Lotta på bråkmakargatan.

• teomommy

Ja, fast bara en kort stund. När barnprogrammet börjar tjuter han till av glädje och sätter sig till rätta i soffan....2 min senare springer han iväg med något annat! Svårt med tålamodet där

• Hedvigs mamma

Hedvig fyller 2 i augusti. Hon gillar signaturmelodin till Bompa och när programledarna pratar o grejar, Nalle har ett blått hus funkar också. Men det varierar mycket, ena dagen tittar hon bara på signaturmelodin och andra dagen kan hon sitta helt stilla o titta i en halvtimme.

• Saltlakrits

Kryssade nej...

Han tycker iofs om inledningen på bolibompa Då springer han runt och skriker bompa, bompa....
    Men han vill inte titta på det......

• kikkan79

Kid gillar bara introt på bollibompa.

Men han älskar att titta på film annars. när han nu får.
    Men då dka det vara Thomas tåget, Pingu eller Byggare bob

• Erik

Favoritprogram: Brum, Traktor Tom och Pingu.

• Jeda5

Jag klickade på nej för mina barn har inte tyckt om att se på tv innan 3-års ålder....

• betsla

Nä, Tova tycker bara om tv när det är bilar, traktorer, lastbilar osv på tv. Då skriker hon "tjaktoj tjaktoj tjaktojjjjj" och blir överlycklig

܍ mamma till Tova, född 050104 ܍
  • Lucky

Noddy är det enda som fångar intresset nån längre stund
    Och när programledarna på bolibompa pratar...

• EwBj

Elina gillar signaturen till bolibompa och Nanny. Även byggare Bob.

Elinas mamma
Svar på tråden Barnprogram