• Harlots House

Aiiijjj! Gör det så ont när bebis fixerar sig?

För någon timme sedan började bebisen böka som 17 nere i mitt bäcken och mot blygdbenet. Det gjorde så ont att jag började gråta. Lite senare fick jag mensvärk som värkte ut i ryggen och det sitter i men har lugnat sig lite. Är det fixeringen som är på G kanske? Har glömt helt hur det var med första barnet, kommer bara ihåg att jag hade ont då med men inte såhär ont! Det trycker neråt, värker, ilar och spänner och fy 17 säger jag bara

We caught the tread of dancing feet,We loitered down the moonlit street....
  • Svar på tråden Aiiijjj! Gör det så ont när bebis fixerar sig?
  • ahlcec

Jajamensan, så var det iallafall för mig. Jisses amalia vad svårt det var att gå sen. Men håll ut, snart är bebis här!

• Harlots House

Snart och snart...är i v 30 bara Men jag håller ut- det måste man ju

• ahlcec

Amäh, det ÄR ju snart! Det går i ett nafs - när du tänke rtillbaka på det.

• Kramig 76

Precis så känns det..min bebis har hållt på den sist veckan..var ej fixerad förra besöket hos bm..men idag så var han fixerad..så det förklarade ganske mycket varför jag haft SÅ ont sista veckan.

• Harlots House

Jag har en himla envis och stark mensvärk som inte ger med sig med värktabletter och vila. Är det lugnt eller ngt jag borde åka in och kolla upp?

ahlec: Jo, du har rätt

• lillamilla75
    Harlots House:
    Jag hade ringt upp till förlossningen och rådfrågat dom.
  • Harlots House

Ja, det är väl det klokaste. Jag gör det.

• lill linda 82

ja, det känns kan jag lova.. det är som att få en stolpe mellan benen.

• lillamilla75

Vad sa dom uppe på förlossningen? Är nyfiken

• Neko

Jo, ilningarna gör ont, jag fick dem precis när jag skulle sova några kvällar i rad. Vaknade upp av att benen liksom sprätte till för att det gjorde så ont O_o

• Norrskensflicka

Jag måste haft tur då för jag kände ingenting då bebisen fixerade sig.

• lill linda 82

jag hade så ont att mina ben vek sig då steven borrade ner sig i bäckenet på mig, blev kallsvettig o illamående, kände som man hade en lyktstolpe mellan benen som vred sig runt runt.

• Harlots House

Foglossning har jag. Plus att bebisen vänt sig neråt och ligger med huvudet djupt ner redan. Så nu vet jag. Har sammandragningar som gör ont nu en stund efter jag har kommit hem men det kan vara för att dom varit och pillat så mycket med magen kanske. Hade inte en enda sd inne på förlossningen.

Illamående blir jag också av smärtorna, men fixerad är han inte än.

Svar på tråden Aiiijjj! Gör det så ont när bebis fixerar sig?