trött på mitt liv så jag är kräkfärdig
Vill bara skriva av mig lite. Jag känner mig oändligt trött på mitt liv just nu. Jag är gift och vi har en son. Jag älskar min son givetvis men kan ibland känna mig så trött på att vara mamma (jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min son). Min make känner jag just ingenting för mer än tillgivenhet och att jag tycker synd om honom för att jag inte känner mer. Han är en underbar person som jag vet älskar mig massor. Min son skulle aldrig kunna få en bättre pappa hur länge man än letade. Jag skulle nog aldrig kunna få en bättre make heller. Problemet är att jag inte har de känslorna som krävs. Även jobbet jag har är jag jätte less på just nu. Vet inte vad jag vill riktigt. Har även starka känslor för en annan man men jag vet att det aldig kommer att bli vi. I ärlighetens namn vet jag inte ens om jag vill att det skall bli vi heller. Just nu är jag bara så trött på allt att jag bara vill kräkas! När jag tänker på att lämna min man (och därmed min familj) blir jag bara ledsen. Men jag kan ju inte vara kvar och känna så här (?) Skall livet inte vara mer än så här? Kanske är jag bara inne i någon slags kris? Vet inte vilket ben jag skall stå på, vet inte vad jag vill med mitt liv, vet inte vad jag vill alls.