• Heydatsme84

Vi med breda bakar och lår

Är det någon mer än jag med breda lår:)
    Jag går typ bara upp på bak +låren annars e jag smal.
    grejen är att jag har mycket muskler också med,men dom göms
    någon som har når bra träningstips?

• Svar på tråden Vi med breda bakar och lår
  • Baby anastasia

men det e ju jätte bar och jätte vackert då "fettet" sätter sig på lår och rumpa..önska jag oxå kunde gå upp på lår och rumpa istället för att få en gö tjock mage som jag lider av

• Ärtan1

Här har du en till med breda höfter.... men jag tycker faktiskt att det är ganska snyggt!
    Hellre ett stort arsle än inget arsle alls

• Baby anastasia

bra skulle det stå

• Heydatsme84

men det är svårt att hitta byxor tycker jag

• Ärtan1

Jag köper låga Lee, med stretch i... dom blir iofs tighta, men det gillar ju jag!
    Framhäv din stora rumpa

• jessieb

jajamän här är en till me bred rumpa å lår, gillar det inte alls måste jag säga...har ett midjemått på 74 och ett arsle på 100 någonting...sketajobbit att köpa byxor efterson man är smal om midjan me en bred (röv) måste man ha resår byxor hahaha
    Har mer rund rumpa än bred... *asg*

That life in a box

• Heydatsme84

Ja man kanske borde göra det min syster sa att min rumpa ser ut som jennifer Lopez.haha jag bara "nej jag tror inte det"
    :)

• Ärtan1

Jag tror faktiskt att man ska satsa på ett par "dyrare" jeans, och framförallt den lägre midja. Även om man har lite mage så sitter dom faktiskt bättre!
    Och köp stretchjeans, tänk på att dom går ut sig flera storlekar när ni har haft om på er ett tag, så var inte för rädda att köpa dom lite tighta

Det ÄR snyggt med rumpa tjejer

• mamma33

Sällar mej till "rumpgänget"

• Neko

Samma problem här, hade före graviditeten 62 i midja och ca 100 i höfter, då är det svårt att hitta byxor. Men jag tycker det ser rätt fint ut så :P För mej är det nog mer breda höfter än rumpa tyvärr men jag har fått lite mer rumpa i och med graviditeten så jag hoppas att den stannar kvar efteråt :P

• Lillan7704

Japp! Allt sätter sig under midjan på mig.. Dom områden längre norr över där det KAN FÅ sätta sig, där är det fortfarande lika litet..

• jessieb

kan ni tänka er hur det ser ut om man har 70 b i bh-storlek och 44 i byxstorlek, ser inte proportionerligt ut alls hehehe
    det första som försvinner när man går ner i vikt är brösten och det första som man går upp i vikt på är låren å rumpan..roligt värre hehehe

• Lillan7704

jessieb:

Så är det ju!! Det man absolut inte vill ska försvinna, det är det som försvinner! Typiskt!

• Nutz

Jag vill oxå ha en rumpa!Nån som kan ge mej sin

• Lillan7704

Nutz:

Ge mig din mailadress så skickar jag min!!

• jessieb

Lillan7704

Hahahahahahaha!!! den va klockren, jag kan mailbomba alla som vill ha en bit rumpa!!

hihihi

• bettyboopan

Japp japp.. Går jag upp i vikt så sätter sig allt på rumpan/höfterna/låren. Armarna till exempel är jättesmala, magen relativt smal den med osv.

När jag var lite yngre tyckte jag det var så hemkst att vara utformad med rumpa, men nu har jag börjat se det annorlunda, det är faktiskt snyggt och kvinnligt med lite former där bak (till en viss gräns)

Svar på tråden Vi med breda bakar och lår