• susku

Var säljs det transportbur? Vad är öppet imorrn?

Har fått ett uppdrag att hämta hem en kattunge från stan imorgon då min mamma ej kan göra det (ryggen har pajjat).
    Men hur ska jag lyckas med det? haha... var säljs det transportburar? Ingen stor, utan lite mindre för katter.
    Är alla affärer stängda imorgon?

Kan det finnas på Ica Maxi eller Coop Forum?

Vill gärna slippa åka till från märsta till tumba, och sen in till stan och till tumba igen, och efter det hem. Köper hellst buren på vägen till stan. Hahah..

Hoppas någon vet!

/förvirrad susku

• Svar på tråden Var säljs det transportbur? Vad är öppet imorrn?
  • anjeli

kan du inte ta kissen i en kartong som du klipper av toppen på, men som ändå har höga väggar på att den inte kan klättra upp. också sätter du en handduk i botten

• susku

Känner ingen som bor här på norrsidan av stan..
    Hmm, vågar man ha kartong? Har ju barnvagnen med mig, och det blir både tåg och buss!
    Åh, så svårt! haha.. åker nog till coop forum och kikar om dom råkar ha några burar... eller maxi.. någon borde väl ha?

• anjeli

jaha, jag fattade inte att du inte hade bil

• Pink Rose

Det finns på Jula (men kanske helt fel ände av stan?)Men ring Coop forum innan du åker dit och fråga om de har transportburar.

• Pink Rose

Är helt blind, sorry Såg inte att du bodde i Tumba

• susku

anjeli: hihi, borde kanske ha skrivit att jag åker kommunalt!

Pink Rose: var finns jula? Kanske värt att åka dit och kolla! Om dom har öppet. Men ska ringa till både coop och maxi på morgonen för att höra... någon borde väl ändå ha en transportbur!?

• Aeny

min mamma köpte en kattbur i bag-format på Rusta för några månader sedan, kanske finns kvar än i sortimentet.

• Pink Rose

Är himla förvirrad Blandade ihop massa butiker
    Sorry, tydligen så finns det en Jula i Arninge Centrum i Täby... Är det nära dig?

• Meduziz

Vet att det finns i Kista på zoo, på Bromma zoomarknad , och de flesta andra zoo:n.
    Men Kista gör ju reklam där det står att dom har öppet ALLA dagar till 21.
    kan ju kolla deras hemsida?

• susku

Hm, jo Kista borde väl ändå ha öppet imorgon? eller? haha... vad har dom för hemsida?

Hmm... hur tar man sig till Täby? hahaa... är het ny här på norrsidan, så hittar typ ingenstans! *ler*

Jisses vilket uppdrag det blev att hitta en transportbur! Men självklart är ju kissen värd det!

• susku

Meduziz: åååhh, tack för infot!!! då hinner jag åka dit på morgonen och handla buren! *glad* Yey! då har vi löst det problemet också! Nu blev jag lättad!! Samtidigt kan jag gå in en sväng på polarn o pyret å kika! *asg*

Tusen tack ni alla för hjälpen!

• Pink Rose

Hmm.. verkar vara komplicerat att ta sig till Täby ifrån dig. Glöm mitt förslag Hoppas du hittar en transportbur

• susku

Pink Rose: hehe, fick reda på att kista har öppet till 16, så jag hinner åka dit direkt på morgonen! sen därifrån rakt in till stan! *andas ut* Blir inte en allt för stor omväg!

• Pink Rose

Jag läste det när jag hade postat inlägget Det är ju perfekt!

Svar på tråden Var säljs det transportbur? Vad är öppet imorrn?