• jajja

Hade ni det trevligt igår?

Hur var din midsommarafton?

• Svar på tråden Hade ni det trevligt igår?
  • minime

Vi delade upp oss, och jag var aldeles för trött för att fira ;-(

• Pysse

Vi hade det väldigt trevligt. Sonen var hos mormor och morfar och jag och min man var på midsommarfest hos våra vänner. Inga barn var på festen, men det blev ändå väldigt stillsamt. God mat och ingen drack nog mer än 1 snaps. Sedan spelade vi spel till halv 2, när vi sedan vandrade hem i sommarnatten.
    En av mina trevligaste midsomrar faktiskt.

• ladymarion

Jag jobbade på dan (5-16) och åkte efter det hem till min mammma där vi åt lite mat och kollade på tv typ...
    Åkte hem tidigt eftersom jag var trött och ska iväg o jobba idag igen.

• Kerplunk

Vi pysslade i nya lägenheten. Rev tapeter i vääääldigt många timmar. Otroligt jobbigt!
    Somnade runt 22.00 så det var väldigt lugnt. Tur det, för vi har samma jobb framför oss idag!

• Samantha

Var hos mina föräldrar på kusten! Jag och en annan var de enda av ca:15 personer som var nyktra.

• Gåsa

Var på midsommarfirande men hade inte särskilt trevlig. Sonen var trött som f-n och vägrade att sova så det blev till att stolpa hem tidigt inte för att det gjorde så mycket med alla dom gästerna (läs mygg) som var där.....

• Setta

Var på bröllop o allt var toppen...

// Behandla andra så som du själva vill bli behandlad !!
  • Zahcro

"firade" hos svärmor. var väl ok. blåste som tusan så vi var inne. *suck*

sen gick jag till mammas jobb med jordgubbs tårta till henne och den andra nattvakten

• Jenniesmamma

Vi var å grilla lite med min minsta lillasyster som var helt själv igår,så vi grilla lite,satt å prata titta på hästarna,dottern hade jätte kul,sprang runt. Sen åkte vi hem,la lillflickan å dela på en flaska vin innan vi gick å la oss. Lugn å trevlig var den.

Svar på tråden Hade ni det trevligt igår?