• mariiee

Hungrig men inte sugen på något.

Hur kan man samtidigt vara jätte hungrig men inte ett dugg matsugen?
    Någon mer som varit med om detta?
    Och något man kan göra åt det, mer än att äta

• Svar på tråden Hungrig men inte sugen på något.
  • Eja

om du är hungrig så behöver kroppen mat, så det bästa för dig och bebis är att äta... trotts att man inte är speciellt sugen....

kram

• zandra20

så var jag med,,,,
    Men mamma sa att bebisen tar av dig om det skulle vara så..

• 21Anna

Jag känner så! Tänker på nåt att äta, men är inte ett dugg hungrig. Känns jobbigt med mat nu. Ibland när jag ätit kan jag bara må illa av det istället direkt eftråt. Låter som att jag har bulimi eller aneroxia eller nåt.. men nej, jag är gravid. Inte lätt, men håll ut! Det finns fler som känner som du! Kram/Anna

• mariiee

Skönt att man inte e ensam!

• Jennaz

Haha jag känner det tvärt om! Jättesugen på massor av saker men har ingen plats i magen! -Jenna v39+3

• Edwina

ungefär som mig då hungrig men ändå äcklad. Ofta finns det 1 grej men bara 1 grej som jag kan tänka mig att äta. tyvärr har det varit pizza vid två tillfällen denna vecka. Äpplen och morötter brukar gå bra, då försvinner illamåendet i alla fall för mig. Prova!

• Nellis

Stämmer in på mig själv precis. Hungrig, men ingenting verkar gott. Ibland kan jag tom bli sugen på nå´n speciell mat men när jag väl får det på tallriken så sitter jag bara och petar i det eller så vil jag inte ha nå´t alls då jag tycker att allt luktar illa.

• lillis

Känner igen mig precis!! Är ständigt hungrig, men känner mig inte alls sugen på mat. Min kille tycker jag är helkonstig... han tycker att om man är hungrig så ar det väl bara att äta.... han förstår ju ingenting =). Är det någon som vet hur fostret mår när jag är så hungrig, och inte ätit på ett tag?

• mariiee

Jag tror fostret tar vad det behöver iaf!

Svar på tråden Hungrig men inte sugen på något.