Varför mensvärk 1 vecka FÖRE mens???
I hela mitt 33 åriga liv har jag aldrig haft mensvärk i en vecka innan mens, endast dagen före. Nu sedan vi försökt skaffa barn sedan i januari och jag haft såhär.
Vad sjutton kan det bero på?
I hela mitt 33 åriga liv har jag aldrig haft mensvärk i en vecka innan mens, endast dagen före. Nu sedan vi försökt skaffa barn sedan i januari och jag haft såhär.
Vad sjutton kan det bero på?
Du kanske är gravid?
Jag har lite värk imagen fast väldigt svagt och så..har testat neg ..men inge mens i sikte..
Nja, jag har ju testat - innan, har bim på onsdag och ännu har jag inte testat. Men jag tror mensen e på g igen...
Fler som har mensvärk 1 vecka före mens och inte är gravid?
Ja, jag har känt av en mensvärk flera dagar före mens sedan vi började försöka bli med barn. Jag tycker att den är tydlig och omöjlig att ignorera, men den enda förklaring som finns är ju att jag antagligen alltid har så (när jag inte äter p-piller) men att jag aldrig har varit uppmärksam på det förrän nu. För mensen kommer ju som vanligt, så gravid har jag inte varit.
Jag får ALLTID mensvärk som kommer o går ca en vecka innan BIM... Lagom tills ägget skulle kunna fästa har jag kännt en "brännande" känsla denna gång... Är inte alls pms:ig nu som jag brukar innan mens... Kan det vara ett tecken månne?! Håller tummar iaf!
Grattis alla som plussat!
Jag har haft lite "mensvärk" under midsommarhelgen..Bim 27/6
Testade idag...fick ett +!!!!!!
ska dock ta ett till om ett par dagar..tycker nog att det var "lite" svagt..men min man säger att jag definitivt är gravid pga mina humörsvängningar.
Yaz, hoppas du får ett +..håller tummarna!!
Åh grattis jazzy!!!
Jag har fortfarande mensvärk men ingen mens, skall ha bim imån!
Men jag har ont i korsryggen, undrar om man har det när man är gravid. Minns inte om jag hade det 1:a gången...
Yaz: tack, hoppas bara att det går vägen..
Tycker att det låter som om du skulle vara gravid!!!
Jag hade/har ont i korsryggen..så jag håller verkligen tummarna för dig Yaz!!!
kram
Tack!!!
Har bim imån, vågar inte testa, väntar och ser ifall tantfan kommer först, hjälp!
Yaz:
Hur har det gått? Har du vågat testa än???
Hoppas att det blir ett +
Kram
Senast hade jag "mensvärk" en vecka innan. Inget plus för mig tyvärr. Dessutom var jag en dag sen, lite lurad sådär kände jag mig allt... Brukar heller inte ha det INNAN mensen, under däremot...
Jazzy
Jag vågar inte kolla ännu, skall vänta ett par dagar, sist gick jag över tiden 2 dagar innan tanten kom
Zelin
Har haft sån mensvärk i en vecka innan bim både förra månaden och denna, har aldrig haft det innan heller, gick 2 dagar över bim förra gången innan tantskrället kom. Har aldrig hänt innan i hela mitt 33 åriga liv. Typiskt att sånt skall hända nu...
Håller alla tummarn aför att det skall gå bra för oss!!!