• Jullia

Hur lång till från Lära gå vagn till att de går själva?

Vår tjej (9,5 mån) har precis börjat gå med lära-gå-vagn, jag undrar hur lång tid det tagit för era barn från att det gått med vagn tills att de går själva utan stöd?

• Svar på tråden Hur lång till från Lära gå vagn till att de går själva?
  • Mumin

För min dotter tog det 5 veckor.

After all... tomorrow is another day.
  • Mizuki

Min dotter har gått med lära-gå-vagn och längs med möbler sedan hon var 7 månader, hon är nu 1 år (f. 10/6 -05) och kan fortfarande inte gå mer än 6 steg utan stöd.

• Mumin

Ska tillägga att hon började gå längs möbler mycket tidigare än med vagnen. Hon började gå med gå-vagnen när hon var 11 månader och 10 dagar, vid 12,5 månader tog hon sina första stadiga steg på egen hand.

After all... tomorrow is another day.
  • CeeJay

Vår tjej använde lära-gå-vagnen efter att hon lärt sig gå

• Norahs mamma

Norah började med gåvagnen när hon var 7 månader och började gå vid 9...

• penni

Max började använda lära gåvagn vid 8 månader och nu en vecka innan han fyller ett tog han sina första ritkiga steg en 6-7 stycken.

* älskar min maxen *
  • The Bumblebee

Aron gick med gåvagnen när han var 7 månader - och gick på riktigt först när han var 13 månader. Det tog flera månader från det att han kunde resa sig upp med leksaker i händerna och ta 4-5 steg - till dess att han gick längre sträckor.

Mamma till ♥Aron♥ (050303) & ♥Elmer♥ (060418)
  • Nimbuz

Anton gick med lära-gå-vagnen när han var ca 8 månader men kunde inte gå ordentligt förräns han var 13 månader.
    Så 5 månader då

• En av varje

För min son tog det 5 månader

• En av varje

Han reste sig längs med möbler när han var 9 månader och började krypa vid 10 månader. Började gå med gå vagnen vid 12 månaders ålder och tig sina första steg utan stöd vid 17 månaders ålder. Han hade gått längs med vägarna ett tag innan på dagis.

Svar på tråden Hur lång till från Lära gå vagn till att de går själva?