ont i ljumskarna till å från (v. 40)
Är beräknad tills idag och har haft ont i ljumskarna till och från hela kvällen.
Någon som vet vad det kan vara?
Det hugger liksom till å så kan jag inte stå normalt o någon sekund, sedan går det över.
Är beräknad tills idag och har haft ont i ljumskarna till och från hela kvällen.
Någon som vet vad det kan vara?
Det hugger liksom till å så kan jag inte stå normalt o någon sekund, sedan går det över.
det enda som jag har är att det ilar till från ljumskarna ner i låret, så att jag inte kan "stå nomalt" gör svin ont...och just nu så har jag molvärk i ryggen och magen....vill ochså att det ska va på G!! v39
Jag har också ont i ljumskarna men jag inbillar mig att det är bäckenet som håller på att vidga sig det sista! Jag vill också att det ska komma i gång nu snart! Senast nästa vecka! BF på måndag!
Kram
Halloj!
Vad kul vi har oxå BF idag. Visst är det spännande nu vat man aldrig när det händer Jepp har oxå ont i ljumskarna det hugger till & gör svinont så man måste stanna upp. Jag tror att det är bebisen som trycker neråt eller så är det bäckenet som luckras upp. Har värkar som kommer och går men det har jag haft sen i fredags. Igår var vi in trodde det var på G, men icke hade inte hänt nåt där nere....Suck vill oxå att det ska hända nåt NU!!! Det är nog bara att vänta Lycka till!!
Hej där!
Ja, så har jag också. Det liksom hugger till i ljumsken så kraftigt att jag nästan tappar andan och måste stanna...aj, aj, aj =( Fast det är väl "HEEEELT NORMALT NÄR MAN ÄR GRAVID..." precis som allt annat. Så länge det inte växer ett äppleträd ur rumpan eller nåt...hi hi =)
/Kramiz A (BF+2)
Också BF idag! Har så himla ont på ena sidan på rumpan, kan knappt gå längre. Antar att nån nerv ligger i kläm eller nåt. Nu får de komma UT!!
När bebisen rör på huvudet kommer den lätt åt nerver och det är det som gör så fruktansvärt ont.
Ingen bebbe på G här i alla fall..*SUCK*
Hur går det för er andra?