• Carro1978

Min lilla ängel har blivit storebror:-)

Nu har det gått ungefär 10 månader sedan min lilla pojke blev en liten ängel. Sorgen och saknaden är fortfarande oändligt stor, men jag kan hantera den på ett sätt jag inte kunde förrut och det är mesta dels tack vara professionel hjälp.

Den 9/6 blev Gabriel storebror och det gör mig ont att de aldrig fick chansen att träffas. Aldrig få ha ett kort på dem tillsammans. De är så lika, men ändå så olika. Gabriel såg nästan ut som en mulatt när han föddes och Rasmus var ljus med mörkblå ögon. De har olika pappor. Jag älskar dem båda två så oerhört mycket, men jag vill så mycket mer. Jag vill ha dem båda hos mig här och nu. Jag vill ha min nyfödda och min 4-åring, jag vill kunna krama dem båda två samtidigt......

Önskar du var här Gabriel, mamma saknar dig.......

Mamma till Rasmus och en liten ängel Gabriel........
  • Svar på tråden Min lilla ängel har blivit storebror:-)
  • Madelenin

Kram!

Grattis till din nyfödda!

• Zawadi

Beklagar förlusten.
    Grattis till Rasmus!
    Många kramar

• Lizen1982

Grattis till lille Rasmus !!

• Fenixx

Grattis till din änglapojks lillebror. *kram*

• Lilla Mjau

Grattis till lilla knyttet!

Jag förstår att du samtidigt måste känna en stor sorg att Gabriel inte får uppleva sin jordiska bror, men du ska tro att han är stolt där uppe i himlen!

Stor kram
    Anna med ängeln Theodor

Många säger sig ha sett en ängel. Jag har hållit en i min famn...
  • Jennykym

Grattis till en liten kille!!! Längtar sååå.....

• Remsan

Välkommen till jorden lilla Rasmus! Vad härligt vännen, att han äntligen är här, även om jag så väl förstå saknaden efter stolta storebror. 

Vilken dag som helst nu så komme Jonnas lillasyster till jorden, och jag tänker att jag skulle ju ha haft tre barn nu. Men en liten tjej kommer alltid att fattas mig. 
    Du och jag kommer alltid att ha ett osynligt barn i vår barnaskara.

Varma varma kramar!

• camben

Underbart! GRATTIS!!
    Kram

Camilla med ängeln Agnes
  • milla122

Grattis till lill grabben!!, Nina

• Anonym

GRATTIS!! Vad roligt Gabriel är säkert stolt över sin lillebror och kikar ner på er från himlen

Svar på tråden Min lilla ängel har blivit storebror:-)