• Jinna

Sängmobil?

Hej!
    Funderar på att köpa en sängmobil....

Har ni köpt en sängmobil, var i så fall köpte ni den och vad kostade den?
    Kram Jinna

• Svar på tråden Sängmobil?
  • jesslin

Jag har köpt en begagnad Nalle Puh mobil. Fick ge 300 kr inkl frakt. De kostar 500-550 kr nya. Men det finns ju billigare.

• lurksmulan

Vi hittade en underbart söt mobil med kaniner och morötter.
    Den hittade vi på loppis för 10:- vilket var klart överkomligt!
    Innan hade vi tittat på Babyland och de ville ha 600:- för sina. Om man betalar så mycket anser jag att mobilen ska kunna amma barnet, tvätta och hänga alla ens kläder, ta en repa med dammsugaren och tvätta bilen också!

• Susanne P

Köpte en på floralin.se ligger även en butik på Östermalm. den kostade 540 inkl frakt...
    Titta i mitt galleri på sängen...

• Mamma78

Vi köpte en sängmobil på Babyproffsen. Den var i roliga, rätt starka färger med olika djurfigurer, jättesöt. Den kostade 245 kr men nu hade de 100 kr rabatt om man hade en kupong som finns i deras tidning. Kanonbra!!!

• Fragglerock

Tänk på att inte välja mesiga färger ni köper en mobil. Enligt forskning ska det vara rött, vitt och svart, det är de färger som bebisen ser bäst och gillar när de är små! Så strunta i pastellfärger å sånt...för det lär de inte digga ändå! =)

• HaltaLotta

Jag köpte min på Ullared, kostade 129 kr tror jag........ Hur söt som helst, med små nallar........jättebra pris tycker jag!

• Emsally

jag har sytt en egen.. finns bild i mitt galleri om ni vill se..

• Lilla K

Håller med Lurksmulan! Jisses, butikerna kan verkligen ta betalt för nåt som bara hänger där!

• liselotte72

Hej!
    jag var på IKEA och fann en så söt pläd i limefärg.Sedan fanns där en mobil som var urgullig som passade ihop med färgen på pläden.Kolla gärna in i mitt bildgalleri där hänger den över sängen.
    Den kostade 98:-
    Lycka till!

• Becka21

Vi ska köpa en Nalle Puh mobil....jag har sagt att v bara måste göra det..det får kosta vad det vill...den var så himla söt o jag är världens största fan av Nalle Puh..hihi...
    Den hittade vi på babyland o den kostade 450 kr.

• BaraPyssel
    Jag köpte en sängmobil för 2 år sedan, trots att jag inte var gravid. Det är en FP, den visar en fin stjärnhimmel i taket och det finns fjärrkontroll till den. Jobbar på BR och fick ganska bra rabatt på den. Det kommer en ny variant på denna i deras julkatalog till ett bra pris . Tänkte köpa en till min kompis som ska ha barn i mars.
    Kram joanna
  • Isildun

Jag har köpt min på Ikea. Tyckte den var jätte fin. Kostade runt hundra kronor + att det inte är någon speldosa. Avskyr de som låter. Tycker de är så jobbiga melodier på dem!! Men smaken är ju som baken.

• corinne1

har köpt spöket laban mobil,samma spjälskydd å bäddset!

• ida78

Jag gjorde en egen efter det att våran gick sönder. Tog små nalle puh figurer från Mc donalds och sydde på band. Fäste dessa på ett ihopskruvat träkors. (Använde den gamla speldosan)

• Pia J

Jag har en jättefin drömfångare som jag ska sätta upp som en mobil till bebben!

• tjej 77

Har fått utskuret fina trollsländor, änglar m.m. i trä som jag skall måla. Dessa skall sedan hängas i pinnar och fina band. Hittade denna fina modell i en tidning. Kommer att bli jättesöt!

• Minname

har ingen mobil. har köpt en speldosa med laban och en lampspeldosa istället... vill itne ha så mycket hängande ovanpå sängen så ... dyrt och i vissa fall onödigt

Svar på tråden Sängmobil?