Tycker era 18 mån om att gunga?
Rasmus tycker det är kul att sitta i gungan men så fort man puttar lite fart blir han livrädd och skriker.
Rasmus tycker det är kul att sitta i gungan men så fort man puttar lite fart blir han livrädd och skriker.
Min Lilla tjej är 19 månader och hon gillar att gunga
Hon brukar säga själv att hon vill gunga..
Hon kan dock ej gunga på vanliga gungor, här sitts det fortfarande i bebisgungan
Norah är iof bara 15 månader, snart 16, men hon är livrädd för gungan!
När hon var liten älskade hon att gunga, och älskar när man slänger henne i luften mm men gallskriker när man sätter henne i gungan och knuffar på lite lätt...
*tråkigt*
Felicia älskar att gunga!!!!
Nova älskar att gunga, fast inte för länge. Hon har så mycket annat hon ska göra så efter en stund tycker hon att hon är färdig.
Tindra älskar at gunga. Helst i riktig gunga och inte bebisgunga. Hittills har det gått riktigt bra!
Torkel älskar att gunga
Aron är 15 månader och älskar att gunga!
Han skrattar inte så där högt som andra barn kan göra, liksom kikna.
Utan han är tyst och ser mest likgiltig ut, men blir asförbannad om jag försöker ta honom därifrån Han kan gunga i 30 min. utan problem!
Tindra älskar att gunga, och ju högre desto bättre! Fast hon är ju lite vild också. *s* "Håll i hatten" brukar min man säga - så nu säger hon "Hatten! Hatten!" när hon vill ha mer fart.
Tilde 15 måndader älskar att gunga
Vår lilla Elvira älskar att gunga. Högt skall det vara. Hon skrattar och stortrivs. Ett av hennes första ord var "unga". Vi kan inte gå förbi en gunga utan att hon viftar av glädje med både armar och ben.
Skönt att nöjen kan vara så billigt
Tova tycker att det är kul att gunga en stund, sen har hon inte tid längre utan måste vidare på nya djärva äventyr Men det ska gungas ordentligt, inget mesigt puttande... HÖGT HÖGT!!
Gunga är typ det enda Viggo vill göra när vi är i parken. det går inte få honom därifrån . Så,ja, han äskar att gunga,högt och lääänge...