• malinda1970

Resesäng på Ikea?

Vi skall iväg till stora staden Stockholm med vår lilla kille på 1,5 och tänkte alltså inhandla en resesäng.....Undrar just om någon inhandlat en sån på Ikea???Det mesta finns ju där så man undrar om någon därute vet.....

Annars kanske på jysk? Någon som köpt en där och vet vad de kostar?....

• Svar på tråden Resesäng på Ikea?
  • Snoxie

Jag köpte på jysk i fredags...299:-
    Lite krånglig att fälla ut och ihop men verkar helt okej tilld et priset....

*STOLT mamma till Oscar Alexis 060131*
  • Vilmas Mamma

Har inte sett nån sån på IKEA, jysk har en bra, & till ett mycket bra pris oxå

• malinda1970

Snoxie,Fick du med madrass för 299:- eller måste man köpa det separat???....Billigt hur som helst...:)

• Mittlillabarn

En vän till mig köpte resesäng på jysk för 300 kr. Hon är jättenöjd med den.

• Alicia05sMamma

Vi köpte en resesäng ifrån jysk för 299 kr till dottern. Funkar kanon bra

// Linda ♥Lycklig mamma till ♥ Alicia ♥
  • Mittlillabarn

madrass ingår är jag ganska säker på.

• April Mamma

Det ingår en madrass till sängen fr Jysk ,men den är stenhård så man måste lägga i något mer som barnet ligger på ex ett hopvikt täcke..eller en annan liten madrass.

• Vilmas Mamma

Jag köpte en bäddmadrass från IKEA o la i min resesäng, madrassen som följer med är väl inte den gosigaste

• malinda1970

okej...låter superbra ju! Hotellet vi skall bo på lånar ut babysäng till en kostnad på 250:- så då tänkte vi att det kanske är lika bra att köpa en egen resesäng att ha med....299:- på Jysk verkar ju hur som helst superbra!!!!

• Snoxie

Ja precis...det stod att det skulle ingå madrass men den som var med var stenhård och verkar inge skön alls att ligga på....så April Mammas förslag om nåt extra är nog inte så dumt

*STOLT mamma till Oscar Alexis 060131*
  • kicks

Har haft en resesäng från IKEA. Fruktansvärt jobbig att sätta ihop och plocka isär. Den från Jysk har jag tittat på verkar mycket bättre.

Svar på tråden Resesäng på Ikea?