Drömtydning-ormar
Jag drömmer om ormar hela tiden, kan inte förstå varför... Ngn som har ngn aning?
Jag drömmer om ormar hela tiden, kan inte förstå varför... Ngn som har ngn aning?
Har en drömbok som jag kan slå i, men då måste du berätta lite mer om hur ormen/arna uppträder i din dröm.
Usch vad obehagligt!!!
de första drömmarna minns jag inte annat än just ormarna men i natt så skulle jag slå in dem i ett paket.. först var jag rädd för dom, men dom var snälla och magiska, och kunde heala folk och så med sitt lila (tror jag det var) gift
i natt var det två ormar, ganska små med stora huvuden...typ trekantiga
Enligt boken uttrycker ormar många olika saker, men vanligen livsprocessen. Ormen uttrycker kraften eller energin i en människas händelsekedja som leder oss till både mognad och död. Den energin ligger bakom alla våra funktioner. I vissa drömmar kan ormen uttrycka sexualitet, energin i vår kropp eller som den läkande eller förgiftande energierna i våra tankar och känslor.
HMM, detta är ett sammandrag och måste nog säga att jag blir inte klokare. Kanske du blir det!!!
Lycka till!
Kanske någon annan som har ett bättre svar!
Nu är jag nyfiken....
japp fick ett ganska bra svar som dessutom passar bra ihop med tidpunkt och så
Nu får du berätta! Fick du ihop något av mitt sammandrag från boken? Berätta!!!
hehe njae ganska privat men har med sex, förgiftade känslor och så att göra
Ok! Ha det bra och vad trevligt att man kan hjälpa till!
Sköt om dig och din familj!
I min drömbok står det,att om en kvinna drömmer om ormar är hon gravid eller kommer att bli.
Kennel---> Skojjar du ?? Hmm... Kan det stämma tro... borde fått mens men den är fan så oregelbunden så jag har liksom inte tänkt i de banorna... *i sure hope not* att det stämmer alltså :-S
Det här hittade jag på internet...
ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.
Lät inte så kul