deppressed och humörsvängningar pga p-piller?
......... blir ledsen för ingenting orkar inte ta tag i vardagen inte heller om min son som snart är 4 månader, blir ledsen och vet inte vad jag skall ta mig till när han e kinkig, (han börgar förmodligen att få tänder) är arg på min sambo nästan hela tiden och som jag tidigare sagt att jag blir ledsen för ingenting! bara att tvätta i tvättstugan blir ett förstorat projekt som jag hellre struntar i..
när jag blev med med barn i juni förra året hade jag precis ökat dosen på min medicin men var tvungen att sluta tvärt av när vi fick reda på att grabben blivit till.. jag har haft mycket depressioner i flera års tid och skall sätta in medicin för detta nu igen...
det har varit ett rent helvete sedan förlossningen, fick veta att man kunde känna så och må dåligt pga omställningen från gravid till mamma, men nu är pojken snart 4 månader och det blir bara värre! vart är ljusningen? samtidigt börgar jag undra om jag mår sämre igen pga p-pillrerna jag nyss börgat äta? äter trinordiol kanske är det någon annan som ätit dessa och blivit sämre? tacksam för svar// emmie