Tycker ni det är viktigt med en fin balkong?
Är det viktigt att ha en fin balkong med sköna möbler och lite blommor o så,,? Asså en hemtrevlig balkong!!!
Är det viktigt att ha en fin balkong med sköna möbler och lite blommor o så,,? Asså en hemtrevlig balkong!!!
Jag tycker det!! jag tillbringar mycket tid där när det e fint väder
Jag skulle gärna vilja ha möbler på vår balkong, men är totalt nojig på att någon av våra tjejer ska klättra upp på stolen och ramla över kanten
När jag haft balkong har jag faktiskt inte orkat bry mig så mkt Kan också berott på att jag studerade då och inte var på orten under sommaren.
älskar min balkong...
Japp... Men här är det altanen som står högt på priolistan. Same same but different
Eftersom vi har en inglasad ballkong som vi kan använda året om blir det som ett extra rum. Vi har nu satt dit infravärme o mkt annat för att få det fint o bekvämt.
Nej.. jag går sällan ens ut på balkongen..
Jag bryr mig inte brukar aldrig titta på andras balkonger.
Jajjimen Iår har jag tema djungel därute
, gissa om det tar tid att vattna alla 27 gröna växter?
Sydde ocå nya överdrag till soffan och fåtöljen i kamouflage
Fick nya ljuslyktor i present när jag fyllde år... Just nu är balkongen det finaste rummet i lägenheten
Pysslade jättemycket med min balkong när jag bodde i lägenhet. Där tillbringade jag ju mest tid under vår-sommar-höst. Hade jättefina trämöbler en lite elgrill och en drös med blommor. Numera har jag trädgård men trämöblerna är fortfarande kvar. De står numera på verandan.
Röstade på "Ja", men det kanske framgick!?
Jag har aldrig utnytjat mina balkonger men jag har ju bott på tråkiga bostadshus. Hellre en uteplats på marknivå.
ja jag bryr mig,tycker att det ska vara hemtreligt å mysigt,men har tyvärr inte kunnat göra något åt våran nu,den är så liten...
Vi har inte balkong utan altan men på den gamla goda tiden när jag och f.d. maken bodde i lgh så hade vi en stooor balkong. SJÄLVKLART pyntade jag till den med blommor, mysiga stolar och kuddar osv.
har hus nu men innan tyckte jag absolut det!
Jupp
Ja för min egen del är det viktigt, andras bryr jag mig inte om... ellor jo det gör jag kanske lite, grannarnas fula, stökiga balkonger stör min i övrigt vackra utsikt...
hos andra bryr jag mej inte.. men vi själv har en jätte fin balkong, lagt ett fint grönt plastgolv, fina möbler, tre stora krukor med blommor OCH lampor i och blomserlådor och lampa på väggen.. =)
Jag är noga med min balkong,andra får göra som de vill...fast jag tycker det ser trevligare ut med iaf en liiiten blomma =)