• Snuttan06

varmhålla burkmat..?? Hur ?

Vet inte riktigt var jag ska lägga den här frågan men jag chansar här. Vet ni om det finns någon typ av termos eller så som man kan ha en burk med mat i så det håller sig lite varm några timmar..
    Ibland kanske man är där det inte finns micro som man kan värma i elelr så...typ picknick mitt ute iskogen.
    Har en sån grej man kan koppla in i bilen, men det är ju inte alltid man är i närheten av bilen heller.
    Ja..eller andra tips såklart.!!!

• Svar på tråden varmhålla burkmat..?? Hur ?
  • Ananak

det är väl inte så bra att hålla den varm? med bakterier o så....

bara en liten undran...

• Skrinda

Har sett att de har mat-termosar på Babyland. Vet inte om de är för barnmatsburkar eller "riktig" mat, men det borde väl inte vara någon skillnad?

• Snuttan06

Ska ju inte varmhålla den superlänge, och med tätslutande lock oöppnad så borde det ju funka..ett par timmar eller så iaf tycker jag.

Ska kolla vad babyland har.

• Snuttan06

Kollade på babylands hemsida och dom har ju två olika, en för 49kr och en för 149kr. Vi har inte någon sån butik där jag bor så jag funderar på att beställa en men undrar vilken..
    Duger den för 49kr tro...
    Någon som testat någon av dom ?

• Siffra

Ett alternativ till att lägga maten i termosen är att ta med sig varmt vatten i en termos. när det är dags att äta häller man upp vatten i en kopp och sätter burken där i. Det tar lite tid att värma maten, men det funkar.

• Raven74

fråga dem på babyland vilka fördelar dem har osv

Svar på tråden varmhålla burkmat..?? Hur ?