salong vid fridhemsplan i stockholm?
hej. Finns det någon som vet en bra salong för ansiktsbehandlingar mm vid , typ, fridhemsplan? skulle så gärna vilja hitta en bra. Är höggravid och desperat efter att få vara lite "fin" för en stund.
hej. Finns det någon som vet en bra salong för ansiktsbehandlingar mm vid , typ, fridhemsplan? skulle så gärna vilja hitta en bra. Är höggravid och desperat efter att få vara lite "fin" för en stund.
Det finns en liten salong pa Polhemsgatan (ga en tre kvarter pa Hantverkargatan, sväng höger). Där har bade jag och min mamma varit. En annan salong som jag kan rekommendera ligger inte vid Fridhemsplan utan bakom Drottninggatan och var väldigt bra, om du är intresserad kan jag kolla upp namnet.
ja väldigt gärna. Är som sagt desperat efter att få vara lite "fin" ...
Den heter Hudsalongen och ligger pa Regeringsgatan 80. Var där inför bröllop och kom ut gladare och snyggare!
Annars:
gulasidorna.eniro.se/query&search_word=ansiktsbehandling&selected_header_code=R1000895&where=stockholm+&filter=&addfilter=Hudv%E5rdsbehandlingar|Ansiktsbehandlingar
Det verkar finnas manga
Annars så finns ju Mirres. Hon har en hudterapeut, men det kanske är lång väntetid där? Ring och hör... www.mirres.se/
tack tack, nu har jag bokat på hudsalonen.