• Tussibell

jag förstår ingenting!!!

Jag förstår ingenting...
    Min man och jag har försökt skaffa barn i 1 år och 6 månader.
    Så började jag på pergotime för 2 månader sen... denna månaden har varit min andra kur av pergotime och första av progynon.
    Denna månaden har jag inte tänkt något på bebis, packade ner alla kläder, slutade prata om det... ja allt. Så igår gör jag ett graviditetstest för att vi ska på en fertilitetsklinik på torsdag i danmark o göra insemenation. O där är ett svagt + på stickan... Jag fattar ingenting, går ut till min man o säger -Jag tror du ska bli pappa.... Han går in o tittar o både han och jag faller i tårar. Dessutom är det vår en månads bröllopsdag. Till apoteket o köpte två gravtest till för jag hade svårt att tro det... Gör ett till när jag kommer hem och här påstår min man att man ser ett svagt + tecken. Då går mina känslor i sönder för jag såg ingenting. Så nu i morse gjorde jag ett till och här ser man ett svagt men tydligt +
    Jag är helt bortom mig, fattar ingenting. Är det verkligen vår tur nu? Ska jag äntligen få bli mamma Johanna istället för Tant Johanna???
    Jag vet vad all ni går igenom som inte har blivit gravida än... Men gör det jag gjorde... Efter en månad så hände det... JAG ÄLSKAR LIVET!!!
    PUSSAR O KRAMAR PÅ ER ALLA! TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

• Svar på tråden jag förstår ingenting!!!
  • Linda25

Ett stooooort grattis och lycka till!!!

Svar på tråden jag förstår ingenting!!!