• Millisen79

Studsmatta för 2 åring??

hej på Er!

Måste få lite synpunkter vet inte om jag bara är tvär för att svärmor kommer med idén, men min magkänsla säger att det är fel...

Hon vill köpa en studsmatta till min lilla 2 åring, inte en sån stor utan en mindre variant.

Jag känner att det är ALLDELES för tidigt, hon är ju knappt två år fyllda...Det händer ju så mycket olyckor samt har hon verkligen ngn behållning av det? Frågade vilken ålder det stod på paketet och där står det 3 år, jag brukar väl inte alltid följa det men i detta fallet så känns det befogat..

Vad säger ni? Är jag ute o cyklar??

Tacksam för synpunkter

• Svar på tråden Studsmatta för 2 åring??
  • Crispie

Det är ju upp till var och en.. men vår 15 mån tjej ÄLSKAR vår stora studsmatta.. vi står ju naturligtvis bredvid på marken o håller henne i händerna.. men hon tycker verkligen det är skoj att hoppa..

Så JA jag tror hon kan ha lite behållning av det..

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Saltlakrits

Min kompis har en liten studsmatta.
    Min son som är 1 år och 8 mån älskar den

Men jag skulle aldrig låta honom hoppa utan uppsikt. Jag sitter alltid med.
    Den är inte ens 30 ca hög.
    Han får gärna hoppa när jag är med och så länge de bara är en åt gången.

Men att hoppa själv på: Nej!

• minängel

Det känns som det är lite tidigt. inte före 2 1/2 år tycker jag.

• Millenium

Om du håller henne i handen när hon stutsar på en liten stuts matta kan väl inget göra. Men det är upp till dig.

• Millisen79

....det verkar som om jag kanske är ute o cyklar. Min bebis kanske är större än jag tror hehe...

Ngn mer ??

Camilla

• Millisen79

....det verkar som om jag kanske är ute o cyklar. Min bebis kanske är större än jag tror hehe...

Ngn mer ??

Camilla

• Annapanna

Min dotter är iofs två år och fyra månader, men hon ÄLSKAR sin studsmatta, och är jätteduktig på att hoppa!

*****Hedda & Love******
  • jezz1978

På min dotters dagis har de en såndär lite innestudsmatta o de flesta barnen verkar tycka att den är kul.

Svar på tråden Studsmatta för 2 åring??