• EldHav

BabyRingen i Malmö?

Jag ha börjat fundera på vad man ska ha för skötbord, vagn osv till den lilla när det är dags. Har ganska litet badrum, så man får hitta ngt som passar, och är praktiskt.

Jag har aldrig varit på Babyringen, men hört att de ska va billiga o bra.

Ngn som hört ngt, varit där själv? Alla svar är välkomna!

• Svar på tråden BabyRingen i Malmö?
  • norgesessan

vi köpte vår vagn där..en helt ok butik..ska dit igen och kolla på en vagn til min bror...

• EldHav

Ahaaa, bra priser o kvalité? Kan personalen ngt om sakerna de säljer? Själv är man ju nybörjare...

• norgesessan

vi hadde et skätbord som hang på väggen (typ sånt som är på alla off. toaletter) till ettan...när tvåan kom så tog vi det aldrig ner från vinden, men bytte blöja på en skötmatta som kunde ligga lite var som hälst, oftast på et skrivbord...

• norgesessan

dom har alla vanliga vagnar, detär ingen konstig butik..dom har emmaljunga, och brio iallafall, gissar på teutonia också, vet inte for säkert, for vi tittade bara på brio...massor med bilstolar har dom, massor med sängar, och tillbehör till det mästa

• EldHav

jasså, fungerade det bra? Då behöver man kanske bara ett bord i lagom höjd?

• norgesessan

ja, skrivbordet är perfekt höjd, storbrorsan bytte blöja på golvet...men vi tyckte om väggskötbordet när ettan var liten
    Det var bara mest i vägen, for det satt over badkaret, själv om det var uppfäld var det i vägen

• EldHav

ahaaa, funderade på skötbord man kan ha över badkaret, som en ställning, eftersom vi inte har så mkt plats i badrummet... Det blir nog bra när det är dags

Funderar på att köpa en begagnad barnvagn, de är så dyra!!

• norgesessan

vi köpte vår brionova 04 i 2005 (med hårdlift) for 3995kr..tyckte det var billigt..det var på rea...

Svar på tråden BabyRingen i Malmö?