Vår älskling ramlade ur vagnen!
Igår satt vår lilla goding i sin sulky. Selen satt inte riktigt fast. Jag stod i trappan och skulle bara låsa dörren. Då hade han klättrat upp och ramlade rakt ner med huvudet. Han skrek fruktansvärt men skriket blev bara svagare och svagare och han såg helt trött och annorlunda ut såg ut som om han inte hängde med. Jag upplevde en rädsla jag ALDRIG varit med om förut!!!!!!!!! Ringde ambulansen direkt. De kom efter tre minuter, tittade på honom och konstaterade att det var en glad pigg oskadad pojke men lite chockad efter smällen. Han är 9 månader. Sedan kunde vi gå ut igen. Jag har fortfarande inte smällt detta. Jag är nog inte normal! Jag älter och älter och kan inte glömma hur han såg ut när han skrek!
Allting är super med honom, Hela eftermiddagen igår var han super busig och idag likaså!
Ni som har barn som också skadat sig lite kan inte ni berätta för lite för jag känner mig så hemsk som inte såg till att selen satt rikgtigt fast. Ni måste också ha råkat ut för att ha blivit rädda för något med ert barn.
Tacksam för svar.
En överbeskyddande hönsmamma!