• Drömmerdrömmar

Lovisa mottagning, håkan forsgren, har du haft honom?

Jag ringde till kvinnokliniken på Vrinnevisjukhuset här i norrköping nyss, och berättade att jag och min fästman (båda 19 år) har försökt bli gravida i lite över 1 år nu, men att inget händer, och att jag tror att det är mig det är fel på, ganska så säker på det, för jag får som kramper i livmoder/äggstockar regionen, och har inga ägglossningsflytnar osv. och sa att vi vill ha en tid för undersökning, då sa hon att jag skulle ringa
    till lovisa mottagningen om 2 veckor (han har semester nu) och fråga efter en läkare som heter håkan forsgren, och fråga om en tid och hon sa att det blir lite dyrare då.

är det någon som vet vad det kostar ungefär?

har ni fått bra hjälp av håkan?

jättetacksam för svar, är så nervös detta.

• Svar på tråden Lovisa mottagning, håkan forsgren, har du haft honom?
  • Cahela

känner inte till kliniken eller honom men man får inte disskutera enskilda personer på trådarna och det kan vara bra att känna till.

• Theresan

Jag tycker inte att man ska diskutera personer på det här viset men kan erkänna att jag bara har gott att säga om ovan nämnda mottagning, skriv ett meddelande till mig om du vill ha detaljer.

• Babyystar
    Drömmerdrömmar skrev 2006-06-28 14:21:39 följande:
    Jag ringde till kvinnokliniken på Vrinnevisjukhuset här i norrköping nyss, och berättade att jag och min fästman (båda 19 år) har försökt bli gravida i lite över 1 år nu, men att inget händer, och att jag tror att det är mig det är fel på, ganska så säker på det, för jag får som kramper i livmoder/äggstockar regionen, och har inga ägglossningsflytnar osv. och sa att vi vill ha en tid för undersökning, då sa hon att jag skulle ringa
    till lovisa mottagningen om 2 veckor (han har semester nu) och fråga efter en läkare som heter håkan forsgren, och fråga om en tid och hon sa att det blir lite dyrare då.

är det någon som vet vad det kostar ungefär?

har ni fått bra hjälp av håkan?

jättetacksam för svar, är så nervös detta.
    Det kostar lika mycket som det skulle kostat att gå till sjukhuset! Dom använder sig även av högkostnadskort :)
    Håkan är heeeelt fantastisk, har bara en massa bra att säga om honom och alla andra på Lovisa mottagningen!

Har inga bra erfarenheter  av kvinnokliniken då dom behandlat mig illa pga av min unga ålder (född 90) men på Lovisa Mottagningen har vi bara blivit bra bemötta! :)
Svar på tråden Lovisa mottagning, håkan forsgren, har du haft honom?