• Sara K

BT:s lilla paraplysulky som nu reas för 225 kr. Nått att ha?

Står att det är två lägen på ryggen, ett viloläge då antar jag? Hur stor skillnad blir det? Typ så huvudet inte tippar fram eller?

Skulle vilja ha en p.sulky som extravagn, har visserligen en Carena lieback lux som vi gillar men den är så tung..
    Denna väger ju bara 5 kg, och eftersom  dottern (17 mån) gärna vill gå så känns det ibland så onödigt att släpa med en tung vagn men hon orkar ju inte gå hur mycket som helst.. (och jag orkar inte alltid jaga henne Flört)

Måste åka kommunalt för att köpa den, så jag tänkte kolla om nån visste något om den så slipper jag åka "i onödan"!!

Det står att den har fjädring på hjulen oxå! Är det något man märker av??
    Undrar oxå om den är jätteranglig?
    Visst 225 kr är ju ingenting, men den måste ju ändå gå att köra! Då mest i stadsmiljö och i affärer är det tänkt.

Sara, stolt mamma t. Stella (o lillen i magen)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-28 15:18:48:
    Jag menar alltså Babytravels p.sulky som Babyproffsen rear.. Lite otydligt kanske?!
  • Svar på tråden BT:s lilla paraplysulky som nu reas för 225 kr. Nått att ha?
  • Sara K

*puff* (massa klick...)

• busatösen

Jag har en enkel carena sulky(visseligen utan parasoll å liggläge)för 179kr. å jag tycker att den e jättebra!
    Vet inte riktigt va det är för skillnad på fjädring eller ej...det är ingen fjädring på den jag har å den e då bra!
    Min svägerska köpte en bra sulky för ett tag sen! Mer anpassad för mindre barn,en babytravel med liten suflett och nässtan fullt liggläge för 500kr.

• Sara K

Då svarar jag på mitt eget inlägg då!Flört

Köpte den i fredags och är positivt överaskad! Den är ju jättelätt att köra (på asfalt och i affärer alltså, offroad är den nog ingen höjdare) och Stella verkar gilla den!
    Lätt är den också!
    Lite viloläge, och bra sele.

Så, den är på rea tills den 30/7 om nån undrar (på Babyproffsen) och klart värd 225 kr!

Svar på tråden BT:s lilla paraplysulky som nu reas för 225 kr. Nått att ha?