Barnkläder med extra vidd, var hitta?
Blir knäpp snart..
Skicka efter ett par byxor i D storlek åt sonen, visst de var lagom i midjan till hans bror som är ganska smal. Så de skicka jag tillbaka med ett argt brev.
Köpt på Lindex tidigare då de haft ett hyfsat sortiment, men är samma sak där nu, finns ingenting.
På H&M blev jag riktigt förbannad, frågade men fick till svar att de inte hade "för det inte var nån efterfrågan"..höll på att vråla men behärska mig å sa lite surt att -va fan är det jag gör nu då!!?...å tror nog fler frågat innan.
Ni som har barn som är lite överviktiga, var hittar ni kläder åt dem? Finns de några butiker i stlm som har lite bättre sortiment..bor i en byhåla men kanske värt en resa..
Sonen vill helst ha jeans, snyggbyxor osv.
Förstår inte att affärerna inte kan ha iaf ett par blåa och ett par svarta jeans med extra vidd i lite olika cl-storlekar.
Det är ju ändå basplagg å det lär ju finnas intresse för det!
Men som sagt har nån hittat nå bra butik/ nå bra märke/ osv så är jag tacksam om ni vill dela med er!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-30 14:45:16:
hmm, vet inte hur jag ska tolka bristen på svar..
kanske är så att det är fler som har svårt att hitta kläder till sina barn å därmed inte har några förslag?
eller är det så att folk skäms över att barnen inte är trådsmala?kanske skulle lagt det under känsligt ämne ist?
Går iaf att svara mig direkt i min inbox om man hellre vill det.