Svimning/ illamående
Idag när jag satt hos min frisör så började jag må så fruktansvärt illa! Det svartnade för ögonen, jag blev yr, ljuden försvann runt omkring (kändes som att jag skulle svimma) och när det lugnade ner sig lite så började jag svettas över hela kroppen. Fick lite vatten och det blev lite bättre. Kom hem och la mig för att vila, fortfarande illamående. Det har suttit i hela eftermiddagen med olustig känsla i magen och tung i skallen, lätt illamående. Jag har mått toppen hela graviditeten och inte haft problem med något, knappt ens illamående i början. Fler som har känt av yrsel/svimningar? Kan tillägga att jag sov ut ordentligt idag och så åt jag en ordentlig frukost! Går in i vecka 28 imorgon.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-29 12:01:41:
Nu har jag pratat med min bm, hon sa att det är vanligt och att det händer många gravida kvinnor. Vila och ha fötterna i högläge om det händer igen, tyckte hon! Idag mår jag bättre. Lite trött bara och jag har en tid hos henne nästa vecka så jag åker inte dit på någon extra koll idag. Tack för alla svar! Ha en kanondag!