• Sara K

Hjälp mig med skötbord??!!

Jag skulle vilja ha ett skötbord med förvaringslådor till där man kan ha blöjor, salvor mm. Behöver absolut inte ha papperskorg på, för jag har tänkt köpa sangenic-hinken, och det ska inte gå att göra om till badkar för det vill jag ha separat.
    Det ska förstås vara stabilt, ej alltför stort och det ska stå i badrummet (ej väggfast eller sitta på badkaret) så det måste tåla fukt.
    Gärna vitt!!!
    Det bör heller inte vara alltför dyrt!!

Någon som har något bra förslag!!!
    Ge gärna prisexempel!!

Bor i sthlm förresten så gärna en butik som finns här!!

• Svar på tråden Hjälp mig med skötbord??!!
  • Sara K

Nej inte väggfast....
    Har stort badrum, så sååå litet behöver det inte vara, men ej heller allt för stort. Lagom helt enkelt!! ;)

• L2K

Vi har IKEAs Sniglar och är nöjda med det. Har blöjor å annat smått och gott under på hyllan.

• RoLaren

Vi ska ha Diktad från Ikea. Det är inte billigt, men det var det enda som passade os i höjden och som vi bryr os om... och vi får det från svärföräldrarna

HÖJDEN är viktig, det var bara det jag ville säga... det är stor skillnad och kan betyde ont i ryggen eller inte ont i ryggen....

• Sara K

Okej, tack!
    Höjden... jag är kort (156) och sambon är ej heller lång (ca 170) så det får inte vara för högt då alltså.
    Ska kolla på IKEA i helgen om jag hinner !!!
    Fler??

• Bianca

Om ni är händiga så går det ju att plocka ihop ett eget? Hitta någon billig byrå på loppis & bygga vidare på den? Alternativt bygga ihop ett? Min kar gjorde ett eget (vi har liten toalett) på tvättmaskinen, jätte fint vart det!
    Alternativen är oändliga! Lycka till.

//Bianca

• Nyckelpigan

Hej!
    Vi har köpt skötbordet elfa begagnat. De är med trådbackar under som man kan förvara kläder mm. Detta finns att köpa nytt på barnenshus och babyland. Men har sett många annonser på blocket som säljer dem för halva priset.

• RoLaren

Då ska ni inte ha Diktad, då får du sträcka dig upp!
    Ikea är ju genialt till att köpa billigt och bra - säkerheten på Ikeas produkter är också bra, blir i reglen godkänt alltihop!

(En liten varning: köp inga saker i Jysk, det har varit många problem med säkerheten på produkter därifrån, och när det påpekas gör dom igenting! Akta också med begagnat från Jysk)

• Tiini

Om du går in i mitt bildgalleri så har vi byggt om en byrå som vi köpte på IKEA, en malm tror jag den hette. Jätte bra och praktisk med dom djupa lådorna. Och för att inte glömma, mycket billigare blev det än dom skötbyråerna som finns att köpa hos bl engbaby

• seadwarf

här har du några länkar du kan kika på....

www.bonti.se/shopcart/skotartiklar.htm

(skötbord typ Jackie och Iseo tycker jag verkar smidigt.. de finns ofta att köpa begagnat på bl.a blocket.se oxå.. för en billgare peng..)

www.g-knapp.se/scripts/under.cgi%F6tbord

www.ikea.se/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&storeId=2&categoryId=13764&langId=-11&parentCats=10106*13764&chapterId=13801&cattype=sub

shop.simpleworld.com/

mvh sandra.

• Sara K

Tack för alla svar!!!!
    Jag ska definitivt akta mig för Jysk, men IKEA kommer jag titta noga på!!
    Vi är inte så händiga, så hemmabygge kan det nog inte bli..

Ska kolla in länkarna nu!!

Svar på tråden Hjälp mig med skötbord??!!