• Anonym (???)

Hur gör man med pungbandet??

Maken och jag fick hem vår första leksak igår, en grej som ska träs runt pungen och penis. Men när maken och jag testade så gick det inte att få dit ringen runt pungen för hans punghår fastnade hela tiden. Jisses så vi skrattade ;)
    Måste man vara rakad för att använda den här leksaken??
    I så fall, hur i hela friden rakar man en pung den är ju inte direkt slät. Kan inte tänka mig att maken vill att jag kommer med en en rakhyvel i närheten av hans pung.
    Någon som vet och kanske har testat just en sån här leksak?

• Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??
  • janne j

Ni får väl vaxa den istället, då ser du om han tål smärta också

• Anonym

Det går alldeles utmärkt att raka en pung
    Min sambo gör det och det är så mycket skönare kan jag säga, samt att ge oralsex.

Huruvida din sambo måste vara det för att ha denna leksak på sig vet jag inte?
    Går inte att söka på det, kanske finns info på nätet?

*ha det gött i sänghalmen* Flört

• Anonym (???)

Är du allvarlig, vaxa? :0 Gubben skulle dö om jag bara nämnde ordet vaxa. Han har svårt för sån smärta, bara ta bort ett plåster så piper han ;)

• Anonym

Går utmärkt med rakhyvel *promise*

• Micke Geting

Alltså det är inga problem att raka pungen. Det är väldigt vanligt att vi killar gör det.

• Anonym

jag och min man är båd rakade..vi har gjort det till en del av förpelet.. och första gången jag rakade honom så var jag jättenervös...det blödde..men det gorde ingenting sa han..det är för att det är så många ytliga blodkärl just där...

prova...

• Anonym (???)

Anonym

Måste bara fråga, hur gör han när han rakar pungen? Hjälps ni åt eller fixar han det själv? Måste man inte hålla skinnet rakt för att inte skära sig?

• janne j

Jag brukar rycka loss könshåren när de är tillräckligt långa för att få grepp om så ja jag är allvarlig. Ska testa att vaxa någon gång men det har inte blivit av att skaffa utrustningen bara men jag får väl återkomme när jag har gjort det och ge en utförlig redogörelse om jag svimmade pga smärtan osv ;-D

• Anonym

det går ju helt utmärkt att raka pungen, säg åt killen och raka, mycket bättre samt att ge oral såklart! lycka till!

• Anonym (???)

Micke Geting

Kul att få svar från en man ang detta ämne :)
    Om du gör det själv, hur fixar du det utan att skära dig?
    Får ni killar samma problem som vissa tjejer med röda prickar och klåda?

Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??