Gravtest. för tidigt?
Fick äl-utslag den 18juli, alltså för 12 dagar sen är det för tidigt att göra ett grav.test nu?
Är inne på cykeldag 26 idag.
Tycker ni att jag ska vänta till början av nästa vecka?
Känner mig så nyfiken.
Fick äl-utslag den 18juli, alltså för 12 dagar sen är det för tidigt att göra ett grav.test nu?
Är inne på cykeldag 26 idag.
Tycker ni att jag ska vänta till början av nästa vecka?
Känner mig så nyfiken.
Någon?
men testa!! det skulle jag ha gjort
Jag är alldeles för nyfiken för att vänta!!
Hej !
Jag tycker att du måste vänta lite kanske nästa veckan
Hmmmm men ufffff det e så svårt att vänta . Gör det ändå om du e så nyfiken de skadar inte ändå eller hur?
Hoppas att det blir positiv
Hur du tur kan det visa positivt men det kan oxå vara neg. idag men positivt om ett par dagar. Jag hade lätt testat om jag var du! Jädrans trist att bli besviken men den risken får man ju ta om man vill testa tidigt. Plus att man ändå har lite hopp kvar till att testa efter ett par dagar igen! :=)
om du kan så är nog bäst att vänta 2-4 dagar till, men jag har hört att det har hänt att folk fick + 9 dagar efter ÄL. Så det kan hända att det visar sig redan nu.
Håller tummarna för dig när du än testar!!!
kram
får se hur jag gör, beror helt på vad sambon tycker...ska höra vad han säger när han kommer hem.
Är så nyfiken. Tack för era svar.
Testa men bli inte ledsen för att det kanske blir negativt... stämmer mina uträkningar så kaaan det hända att ägget fäster typ idag så då har det inte hunnit börja ge ifrån sig registrerbar mängd gravhormon.
Får göra ett test men bara reagera om det blir ett positivt svar.
Är det negativt så får jag vänta 1v till och kolla igen om inte mensen kommit då.
betyder det att du ska testa nu? hihi nyfiken.. håller en tumme för dig :) men som sagt, blir det neg är det inte kört för det just för att det kan va lite för tidigt ;)
men testa innan sambon kommer hem och Om du får ett plus så här tidigt kan du ju överaska honom..:) ja hade aldrig kunnat hålla mig hehe
lycka till iaf!
testade, blev så nyfiken. Men det var visade ett - i rutan. Får se om det blir ett + senare, annars får jag hoppas att det blir nästa månad i stället.
kraaaam Harper! tappa inte hoppet! om tanten inte dyker upp så kan du testa igen på sön-må. Håller tummarna för ett +!
synd att de inte blev ett + men som sagt de kan ju vart för tidigt att testa...
lycka till håller tummarna