• Zenobia

Strykfria skjortor vart hittar man såna?

Mín kille fyller år i November och ja börjar redan fundera på vad ja ska köpa. Här om dan när han skulle bort suckade han att han bara hade en vinröd strykfri skjorta.
    Tänkte att de kan vara en bra ide och köpa, men vart hittar ja dom?

Hoppas nån kan hjälpa mig
    /kram

• Svar på tråden Strykfria skjortor vart hittar man såna?
  • Dinturiel

Dressmann kanske? Det är det enda jag kan komma på just nu.

• Joker

Min sambo brukar köpa sina på shirt factory. Det märket finns bland annat på MQ.

• Cybermum

Dressman och finare herr butiker, beror på vad du bor...

• dexterswife

Tipsar om märke: De strykfria skjortorna från Oscar Jacobsson är av strålande kvalitet! Min man bara skakar till dem efter han haft de nedpackade i resväskan så är de klara att använda!

• BaraPyssel

Jag har köpt strykfria skjortor på dressman och kapphal. Tycker de från kapphal är bättre än de från dressman.

• JsN

Jag har hitintills ALDRIG sett en strykfri skjorta som verkligen varit strykfri. Senaste exemplet var väl Ohly på TV i morse... *ler*

• BaraPyssel

Ser man bara till att skaka dom ordentligt efter tvätt och låter dom torka på galge så blir dom släta. Ska vi bort på finare ställen brukar jag faktiskt stryka dom ändå, för att få dom x-tra fina.

• Alina

Eton och Stenströms har strykfria skjortor. Efter tvätt måste man hänga upp dem på en galge eller liknande då blir de garanterat strykfria.

Svar på tråden Strykfria skjortor vart hittar man såna?