• fenixen

Tatuerare Göteborg

Jag har bestämt mig för att göra en tatuering. Kan ni rekommendera någon tatuerare i Göteborg? Någon som är seriös och duktig.

• Svar på tråden Tatuerare Göteborg
  • Den där Linn

Jag kommer ifrån Övik men var nere i Gbg mellan 26-28 juni, passade på att tatuera mej då 
    Finns bilder i galleriet, fast dom är suddiga

• fenixen

Vilka fina! Var tatuerade du dig? Något ställe du kan rekommendera?

• fenixen

Jag vill helst inte tatuera mig där för jag tycker hon är så otrevlig.

• Isola C

Haha, tycker du?  Jag har hört tvärtom
    Men jag har aldrig varit där själv, bara hört att det ska vara bra.

• fenixen

Okej. Jag var där en gång och då var hon allmänt tyken och otrevlig. När jag sa att jag ville boka tid svarade hon bara lite spydigt tillbaka "Tror du jag har tid nu på länge? Det är ingen idé att du bokar något, du får ringa om några månader så kanske vi har en tid då".
    Så dit går jag helst inte igen.

• Linsen
    No Fear Tattoo som finns på Karl Gustavsgatan var jag och tatuerade mig på. Killen som tatuerade ritade en tatuering till mig efter mina önskemål och den blev grymt fin!
    Det var i o f s 6 år sedan jag var där - mycket kan ju ha förändrats, men stället finns ju kvar i alla fall.
  • Den där Linn

Jag gjorde dom på American Art Inkslinger, ligger på Andra långgatan!

• Isola C
    fenixen skrev 2006-07-02 09:31:45 följande:
    Okej. Jag var där en gång och då var hon allmänt tyken och otrevlig. När jag sa att jag ville boka tid svarade hon bara lite spydigt tillbaka "Tror du jag har tid nu på länge? Det är ingen idé att du bokar något, du får ringa om några månader så kanske vi har en tid då". Så dit går jag helst inte igen.
    Förstår att du inte vill gå tillbaka dit
  • darkwell82

Crazy Collors vid Kvilletorget. Jonas som tatuerar där är superbra o jättetrevlig. Jag har en stjärna på insidan handleden, mamma en ros på bröstet och killen div. stora färgglada och svarta tatueringar och alla är jättebra.

Svar på tråden Tatuerare Göteborg